Roadtripje Europa half juli - half aug 2011!

Hallo allemaal!

Ik heb het plan opgevat om in de periode van half juli tot half augustus een roadtripje te gaan maken binnen Europa. De duur en exacte bestemmingen liggen nog open en kunnen uiteraard tzt besproken worden. Het idee is om met een groepje van 3 a 4 personen in een auto te stappen en een aantal leuke steden in Europa aan te doen en verder vooral flexibel te zijn en open te staan voor wat er onderweg op het pad komt. Overnachtingen kunnen dan zijn in hostels, bij buitenlandse vrienden, couch surfing, etc.

Het doel is natuurlijk om de kosten zo laag mogelijk te houden en dus ben ik opzoek naar 3 of 4 gezellige en avontuurlijke reisgenootjes (m/v) en een auto (bij voorkeur diesel of gas gezien de kosten). Ik ben zelf 22 jaar, studeer in Utrecht aan de universiteit en heb net een half jaar in Australie gestudeerd en gereisd. Tijd voor weer een nieuw avontuur dus!

Als je interesse hebt neem dan vooral contact met me op!

Groetjes, Naline

Dag Naline,

Wat leuk dat je deze vraag hebt uitgezet. Ik ben hetzelfde van plan. Ik heb zelf de laatste week van jullie en eerste twee weken van Augustus vrij.

Iets over mijzelf: Ik ben Sven, 25, woon en werk in Utrecht. In 2009-2010 in Australie en Nieuw-Zeeland geweest. Nu net 1 jaar aan het werk. Hiervoor heb ik op kamers gewoond in Groningen, waar ik heb gestuurd.

Ik wil graag enkele steden en tussenliggende omgeving bekijken. Wat mij betreft zijn campings prima, of af en toe een backpacker of couch surfing. Zelf he ik 9 maanden door Australie een Nieuw-Zeeland gereist, dus ik ken je gevoel qua reizen. Ik beschik zelf over een leaseauto, die ik graag wilde gebruiken om door Europa te reizen.

Graag hoor ik wat je er van vindt.

GR sven

Dag Wendy,

Ik heb vakantie in week 30, 31 en 32. Ik heb beschik over een leaseauto en mijn budget hangt een beetje af, van wat het plan is om te gaan doen. Maar met 700 euro moeten we een heel eind kunnen komen.

Maar misschien een belangrijkere vraag om te stellen. Wat is jouw plan??

Gr Sven

Hey Naline, Sven, Wendy,

Het lijkt mij ook erg gaaf om deze zomer een roadtrip door Europa te gaan maken! De weken 30,31,32 zou ik ook kunnen…
Wat betreft bestemmingen en plaatsen om te overnachten ben ik erg flexibel!
Ik vind het vooral leuk om er lekker op uit te gaan.

Zelf ben ik ook een paar maanden in Australië geweest om te reizen,
wat dat betreft hebben we in elk geval gesprekstof genoeg onderweg :wink:

Groetjes Tessa