Reisgenootje Roadtrip Europa

Hallo ik ben op zoek naar een reisgenootje die net als ik wat van Europa wil zien!
Heb nog geen precieze plannen maar sta voor veel dingen open.

Laat maar weten als je dit leuk lijkt dan kunnen we onze plannen en ideeën eens naast elkaar leggen.
Ook voor vragen stuur gerust een berichtje!
Groetjes Maikel (20jr)

Lijk me echt leuk een tochtje door Europa!! ben je dit van plan met de trein/ auto/,… te doen??
Groetjes Judith

Hier zit ook aan te denken, alleen hier zijn geen kandidaten te vinden.
Sta ook voor alles open qua bestemming en dergelijk. Enige voorwaarde ik ben gebonden aan het bouwverlof 09/07 tot 29/07

Hoi allemaal,

Het klinkt zeker interessant. Vraag is even hoe je wil reizen, per trein of auto? En door welke gebieden wilde je gaan reizen?
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar Oost-Europa, omdat ik het westen en zuiden nu wel heb gezien.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Davy (24 jaar)

Bedankt voor de reacties!
Mijn insteek is om met de auto te gaan, en oost europa lijkt me ook reuze intressant.

Oost Europa lijkt mij ook wel wat! Maarrr weet niet wanneer ik kan ivm afstuderen, wat is de geplande periode? Groetjes

De planning is rond week 30 31 32 komt dat uit??

Volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde plan als dat jij hebt.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=139341
Mischien kunnen we het even naast elkaar leggen?

Voor mij is week 30 - 31 - 32 het beste.

Ik heb echt nog geen idee, moet volgende week mijn scriptie inleveren en als deze wordt afgekeurd moet ik m in augustus opnieuw inleveren dus ik kan nog niets beloven wie weet n last minute instap :wink:

Hallo allemaal,

Misschien kunnen we binnenkort ergens centraal in Nederland afspreken (Utrecht?) om de ideeën eens naast elkaar te leggen?

Maikel als het goed is heb ik je pm beantwoord.
Hij staat alleen niet bij mijn verzonden berichten dus ik weet het niet zeker.

Dat is opzich een goed idee Davy.
Maar mischien is het handig om hier alvast een start te maken.
Ik zie het bijvoorbeeld wel zitten om door Duitsland en Oostenrijk naar Albanie te rijden.
(En alle landen daartussen aan te doen)
Slapen in hostels vind ik prima te doen.

Lijkt me een goed idee. Ik heb een voorkeur voor kamperen waar dat gaat en met eigen auto. Hebben jullie nog voorkeuren?

Lijkt me gaaf, we schelen niet veel qua leeftijd. Lijkt me gaaf om sowieso langs Rome/Venetië te gaan!

Ik ben 20 jaar en zoek een reisgenoot/genoten van ongeveer de zelfde leeftijd om via interrail te gaan reizen door europa. Slapen in hostels, en dat gedurende 3 weken(?) Ben opzoek naar wat avontuur, cultuur en misschien ook een dagje aan het strand liggen. De landen die ik in mijn hoofd had waren Engeland, Duitsland,(Melt! festival bezoeken?) Italie, misschien zwitserland… Al mijn vriendinnen zijn al bezet door hun vriendje maar wil toch graag deze tocht maken! Lijkt je dit plan iets? Reageer!

datum is 1 juli tot 23 juli

Eventuele andere datum zou 9 tot 23 september ook kunnen.

Hallo jongens en Damens ben een jongen van 19j.

Zijn er nog plannen gemaakt? Ik was ook van plan om een dergelijk reis te willen maken. Dacht meer aan weekje Londen/Rome/Oost Europa. Of 2weken backpacken in Istanboel. Week 31 en 32 komen bij mij ook goed uit, dit i.v.m vrij van werk.