Gezellige mensen voor last minute Europa trip!

Hi! Ik ben een sociale open-minded studente van 22 jaar op zoek naar gezellige reisgenootjes voor een last minute Europa trip!
Het liefst zou ik rond 5 augustus mijn rugzak vol proppen, een InterRail ticket kopen, een trein instappen en kijken waar ik uit kom.
Gewoon even een week weg: een beetje cultuur, natuur, avontuur, stad, strand, feestjes, mensen ontmoeten en misschien een festival bezoeken (Lokerse Feesten/Rock en Seine oid) En het zou natuurlijk helemaal leuk zijn om dit met één of meerdere gezellige reisgenootjes te doen van rond mijn leeftijd!
Dus lijkt het je wat? Let me know! :slight_smile:
Groetjes, Willemijn

heay willemijn,ik had je gister een berichtje gestuurd,heb je die gelezen??ik ga namelijk maandag 5 aug. met eurolines bus vanuit amsterdam naar budapest om naar ozora festival te gaan!ik doe dit ook allemaal op de bonnefooi,want je kan gewoon kaartjes bij de deur halen,het schijnt echt een supergaaf feest te zijn, van 6 aug- 11 aug!en wil zeker ook budapest verkennen en misschien wel paar dagen vandaaruit naar kroatie!lik ben trouwens thalissa, 24 jaar en heb al veel gereisd. het zou gezellig zijn als er iemand mee gaat. helaas hadden vrienden van mijn andere plannen of geen geld, je kent dit probleem vast wel! laat het me even weten goed!?

Groetjes,Thalissa