Reismaatje gezocht Roadtrip

Hey ik ben Jewe (m,20)

Ik ga de komende maand(en) (ofzo) europa verkennen in mijn Chevy K1500 pickup,
en ik ben op zoek naar een leuke, gezellige, avontuurlijke reisgenoot,(m/v) en het liefst
ong. van mijn leeftijd.
ben van plan om onderweg werk en onderdak te zoeken,
en gewoon te kijken waar we uitkomen. (suggesties?) Sziget festival maybe? 10 tot 17 Augustus.
voor de rest neem ik alle nodige kampeer gear mee,
voor als we even geen aardige mensen tegen komen, of uberhaupt iemand tegen komen. :stuck_out_tongue:

Helahola!

Het klinkt echt als een gruwelijk plannetje, alleen ben ik denk ik beetje laat voor szigetkaartjes, of niet?

Plannen zijn veranderd, word helaas geen sziget… word een beetje duur en kortdag.

Is er dan niemand (of mischien 2) die gaan backpacken en of werken ergens in europa? druiven plukken in frankrijk?
Of iemand die het leuk vind/lijkt om low budget rond te reizen, en mischien te gaan werken voor kost en inwoning o.i.d.
???

Hey!
Ik las je berichtje! Ik weet niet of je inmiddels al iemand hebt gevonden maar het lijkt me een erg leuk plan! Ik ben Elodie, 20 jaar en zou eigenlijk gaan interrailen maar gezien het uit is met mijn vriend na 4 jaar gaat dat plan natuurlijk niet door.
Laat maar iets horen als je interesse hebt!

Ik ben robin 20 jaar (m).
En dit lijkt ij ook wel wat, maar weet je al wat het gaat kosten en door welke landen je wil gaan rijden?

Gozer,

Ik sta ook op het punt om dit weer te doen.
Zit nergens aan vast qua tijd enzo.
Heb alles weer gereed qua auto, dus inpakken en gaan.
Ben zelf 22. Je bent toch wel in bezit van 27mc toch?
stuur even een mailtje t.damen @ tm-mail.nl