Hoi!.. ik ben Wanda 29 jaar :} Ik ga in oktober een maand naar India, alleen ben ik nog niet helemaal zeker om alleen te gaan reizen in verband met het chaotische verkeer en het geboefte in Noord-India. Ben opzoek naar een reisgenoot/reisgenoten waarmee we tenminste de eerste 8 a10 dagen samen kunnen backpacken. In bijvoorbeeld Delhi Agra en Varanasi de rest van de reis staat nog open en ben ik nog aan het uitvogelen waar heen en enz… lijkt het je ergens een goed plan? of het je tips over alleen reizen? het is welkom :}
Hoi wanda,
Ben benieuwd of je al iemand gevonden hebt? En wat je concrete plannen zijn?
Ik ben Marjolijn, 29 en vertrek 14oktober naar India. In ongeveer 3/4 weken wil ik graag Noord-India doen, Delhi, Agra, Varanasi en Rajasthan. In willekeurige volgorde
Ik ben positief ingesteld, heb ervaring met backpacken, vind het leuk om ook vooral de cultuur te verkennen, mensen te ontmoeten etc. Het lijkt me leuk om voor de eerste dagen iemand te hebben om het land te verkennen en als het gezellig is wat verder mee te reizen.
Als je het leuk vindt, dan hoor ik het wel
Hoi marjolein! Bedankt voor je bericht, 12 okt ga ik naar zuid-India! en begin in goa, dit leek me een prettige volgorde om te reizen in India als beginnner
dus als je het leuk lijkt om door zuid India te reizen?
Iniedergeval goede reis! Wordt vast heel leuk…
Groetjes Wanda