Gezocht reisgeno(o)t(e) -> VS januari 2008

Hi,

Inmiddels begint de kou weer meer vat op Nederland te krijgen. Aangezien ik aankomende maand gebruik als “in between jobs”-periode is het dan wel het moment om een fijne vakantie te pakken. Natuurlijk dan wel ergens naartoe waar de temperatuur beter te genieten is.

Ik zit sterk te denken aan Florida en Californië. Natuurlijk is het een idee om van bijvoorbeeld Miami naar LA te reizen. Ik ben trouwens een actieve begin 30-'er.

Wie ziet zo’n impulsieve actie zitten? Graag hoor ik van je.

Groet, Chris

Hoi Chris,

ik ben Martine, 23 (maar ouder dan biologische leeftijd, werkelijk), 5e jaars geneeskundestudent die haar co-schappen nog wat wil uitstellen, en die misschien wel zin heeft in een impulsieve actie, op zoek is naar avontuur, maar dat (helaas?) wel op budget-niveau. Stuur je wel even een berichtje. Groeten!

Dag Martine,

Is het mailtje wel aangekomen?

Gr. Chris

Nope! Via het mailadres dat ik je gestuurd had? Misschien in mijn bulk-mail terecht gekomen, en dan kan het zijn dat ik hem per ongeluk gewist heb… Ben nu wel benieuwd :)! Martine

Ik ben nog zoekende. Daarnaast gaat het om een periode (4 of meer weken) gedeeltelijk in februari en maart…

hoi chris

ik ben chris (jou naam genoot :p) ben 22 jaar jong, zeer avontuurlijk ingesteld, en zit ook hevig te overwegen om zo snel mogelijk naar amerika toe te gaan. omdat ik korte tijd geleden mijn moeder verloren heb, zoek ik dringend wat afleiding, en mijn hele leven lang wil ik al naar amerika toe, dus ik denk dat dit een goede timing is. maar durf eigenlijk niet alleen. dus als je nog geen vakantie partner hebt, wil ik graag met jou richting miami of californie. ik heb trouwens een rijbewijs, dus we kunnen ook lange auto ritten maken.

groetjes en misschien tot snel

christian rosbeek

hey chris,

ik ben in mijn vorige mailtje vergeten mijn gegevens door te geven.

mijn e-mail is [EMAIL=“christian.rosbeek@gmail.com”]christian.rosbeek@gmail.com
en mijn mobiele nummer is. 06-21263283
mijn huis nummer is. 050-3022879

groetjes

Up…