Aangezien ik aankomende maanden gebruik als “in between jobs”-periode is het wel het moment om een fijne vakantie te pakken. Dollarkoers is gunstig en kosten van een vliegreis en autohuur vallen reuze mee. Mijn voorkeur heeft dan wel de gebieden waar de temperatuur te genieten is.
Ik zit sterk te denken aan Florida en Californië. Natuurlijk is het een idee om van bijvoorbeeld Miami naar San Francisco te reizen; deels per auto en deels met het vliegtuig. Ik ben trouwens een actieve begin 30-'er.
Wie ziet zo’n impulsieve actie zitten? Ook kun je bijvoorbeeld onderweg aanhaken natuurlijk. Graag hoor ik van je.
Je oproep spreekt me wel aan! Wanneer betekent voor jou “op korte termijn”? Volgende week? :nod: Vanaf dat moment heb ik namelijk een paar weken tot een maand (of desnoods nog iets langer) de tijd om een bijzondere reis te maken, en je plan klinkt wel goed!
Als je zin hebt, kan je me mailen op [EMAIL=“annemieke235@hotmail.com”]annemieke235@hotmail.com Ik kijk uit naar je reactie!
Wanneer denk je te vertrekken??
Ik ben een man van 29 uit België en ben van plan om in juni LA,SF,LV en Miami te gaan.
Laat maar iets weten
Greetz
Aytekin
Hoi allemaal, ik ben Esther, 24 jaar en zou met een vriendin van 25 juni t/m 4 augustus naar Californie gaan (laatste weekje NY). Zij laat het echter afweten. Heb al een ticket voor die periode heen naar LA en dan van LA naar NY en een weekje later naar huis. Zoek nog een reisgenoot die ook low budget wil gaan rondreizen in die periode. Alleen is ook maar alleen. Groetjes