Noord-America?

Hi, aangezien het al een aardige tijd geleden is dat ik op vakantie ben geweest moet ik er ondertussen echt nodig tussenuit. Wil eind dit jaar nog eigenlijk naar The States. New York lijkt me wel gaaf om een keer mee te maken voor een weekje. Volgend jaar in het begin is ook een optie voor mij. Het bekende liedje alle vrienden, vriendinnen, kennissen und so weiter hebben een relatie. Dus dan is het moeilijker om iemand los te weken om met mij op de vakantietour te gaan. Aangezien ik wel nieuwsgierig ben of deze manier werkt doe ik het zo maar. Mij maakt het niet uit of je vrouw of man bent. Als je alvast maar weet dat ik straight ben. Misschien heb je wel een andere leuke reisbestemming rond die periode? Alternatieven ben ik altijd voor in.

Groeten, Chris

Hey hey Chris…
Ik herken mezelf in je verhaal… aangezien het voor mij ook al een hele tijd geleden is dat ik op vakantie geweest ben… Ik ben een tijd geleden een half jaar backpackend door australie geweest en thailand. Ik ben al eens in amerika geweest florida, maar ik wil dus heel graag veel meer zien. Om welke periode zou het gaan? wanneer gaat jou avontuur beginnen?

Groetjes Deborah 19/02/1984

Ben nog steeds zoekende. Heb ook wel gewoon zin om een week of paar weken naar een big city in Amerika te gaan. Tja wie wil er nog niet een keer naar New York of zo. Hm misschien wel koud aan het begin van het jaar… Naja misschien heb je een alternatief…

Hey Chris,
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, zin in reizen maar niet alleen, en vrienden kunnen niet, in verband met hun relatie. Het lijkt me leuk om naar de Usa of cananda te gaan. Ik zou dan graag in januari gaan.

Ik hoor het wel.

Gr. Ronnie