Gezocht, mannelijke reisgenoot Cambodja, Thailand, Vietnam februari - juli 2010

Hoi Beste Reizer.
Heb al een aantal reisjes achter de rug, ZA Roemenië- Turkije +de rest

Centraal stond telkens openheid en contact met de plaatselijke bevolking. Rugzak op en vertrekken, Meestal liftend het land door.
Heb tot nu toe voornamelijk alleen gereisd of met een vrouwelijke reisgenote…
Ben nu op zoek naar een mannelijke reispartner. Ben benieuwd wat voor nieuws dat brengt. Zou eind februari 2010 willen vertrekken naar Cambodja vietnam en thailand. Ben heel benieuwd naar die landen. Zou eind juni begin juli 2010 weer terug willen zijn… Voor de rest staat er nog helemaal niets vast.

Had je ideeën in dezelfde richting laat maar iets weten!
Gr Sophia

Hoi Sophia

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot in 2010 voor naar zuid oost azie te gaan. Mijn ‘plannen’ vertrekken in thailand, vervolgens maleisie (borneo), filipijnen, indonesië , (mss Palau en Papoea New guinea)
Ik kan vertrekken eind april 2010 tot begin augustus 2010. ( ± 3 maand) Ik weet niet of jij perse naar Cambodja en vietnam wil gaan?
Kernwoorden die mijn reis beschrijven zijn : avontuur, natuur vooral, dieren,fun, duiken, trekkings door het rainforest, lowbudget, beetje cultuur,fotografie,…

Ik heb nog geen concrete plannen voor de route, maar ik zou toch graag in deze landen blijven die ik opgenoemd heb.

Ik weet niet of jij perse naar cambodja en vietnam wil?

Ikzelf ben 21j M uit Antwerpen en ben hopelijk volgende maand afgestudeerd.

Laat maar iets weten via PB indien je interesse hebt. ( andere reisgenoten mogen ook reageren)

Grtz Kevin

Hoi kevin.
Bedankt voor je reactie. Maar wil me inderdaad houden aan de opgenoemde landen. zal in de latere toekomst waarschijnlijk nog die kant uit trekken en misschien voor een langere periode… Maar eerst deze…
Succes nog Avonturier :slight_smile:
Sophia

Hey,

Ik ben man 22j uit brussel en zal vanaf 22 juni tot 15 juli in thailand zitten. (phuket en bangkok)
Indien je eens wilt afspreken om de vlaamse taal wa te onderhouden, geef maar een seintje.

Alvast succes met je reis!
Arnaud