Gezocht maatje voor beklimming aconcaqua

Hallo a,

Ik ben van plan om in januari februari de aconcaqua te beklimmen. Een organisatie in argentiene ben ik al aan het mailen, maar ik zou het leuk vinden, als er nog nederlanders bij zitten. Wel zo gezellig tijdens het vliegen. Dus eigenlijk zoek ik een gezellig maatje die samen met mij de aconcaqua zou willen beklimmen. Misschien wel een leuk clubje…

Mijn naam is Eefje en ben 28 jaar. Ervaring: KLimmen, hardlopen, beklimming kilimanjaro, beklimming mount blance en grand paradiso.
Zelf ga ik 1 x per jaar een paar dagen lopen met rugzak op. Voor de rest doe ik nog meer op sport gebied, maar is niet echt relevant in deze mail…

Groetjes eefje

Hoi eefje,las je oproep bij toeval.Ik zoek 'n reismaatje voor Z.Amerika.Ik wil daar voor onbepaalde tijd gaan rondreizen in een grote off road camper.Misschien iets voor jou??De Aconcaqua wil ik wel samen met jou beklimmen (als het klikt),samen sporten is ook heel bespreekbaar.Laat je iets horen,dan schrijf ik iets meer over mezelf.

Groetekes Paul :dag:

Hoi hoi,

Even een kort mailtje, ik ga momenteel voor 3 wkn op vakantie… Daarna mail ik je uitgebreid…

Hoi Eefje, nou dan wens ik je 'n hele fijne vakantie toe, over 3 weken denk ik ergens in Tsjechie of Slowakije te zitten, maakt niet uit, maar geef me even de tijd op je mail te antwoorden, ik verwacht niet altijd 'n internet verbinding te hebben.Nog bedankt voor je reactie.

paul >>>

Hallo a,

Een beetje laat maar ik kon mijn log gegevens niet meer vinden. Mijn insteek met deze reis is echt alleen de beklimming van de Aconcaque. Aangezien er ook iemand thuis zit te wachten en ook graag samen met mij op vakantie wil… Maar laat maar weten of je mee wilt.

Groetjes

hallo eefje

ik ga 4 december de berg op 360 route 19 dagen . interesse

groet rene