Ik ben Annemarie, 21 jaar en wil echt heel erg graag deze zomer een actieve vakantie doen!
Ik zoek hier iemand omdat ik zelf helaas niet echt vrienden heb die hiervan houden.
En het lijkt me niet zo leuk om alleen te gaan. Maakt niet zo veel uit waar, als het er maar lekker warm is:zon02:
Wat is het allerleukste vind is kayakken, raften, via veratta en klimmen.
Zelf zat ik een beetje te denken om met zo’n groepsreis mee te gaan. Ik ben al een keer bij Cimarron geweest in z-frankrijk en
dat was érg goed bevallen.
Ik zoek iemand die ong. tussen de 19 en 28 zit en die ook erg graag een actieve vakantie wil doen ergens in europa.
hallo,
wij zoeken nog medereizigers voor een trekking door de Atlas met beklimming van de m’goun. Deze reis was oorspronkelijk georganiseerd door een andere groep die door omstandigheden heeft moeten annuleren. Ik organiseer dit rechtstreeks met de berbers (gids,…) in kalâa m’gouna waardoor de prijzen zeer interessant zijn. (zie mijn zoekertje verder onder “reisgenoten”.)
We zijn nog maar met 2 (vijftigers) maar één iemand van 25 j (belgische jongen) was geïnteresseerd op voorwaarde dat er nog “jong volk” meegaat. Iets voor jou?
als je wil stuur ik je meer details.
groetjes,
martine
Hoi Martine!
Bedankt voor je bericht. Het zou mij erg gezellig lijken om met zo’n groepje lekker op pad te gaan! Alleen wat versta je precies onder de beklimming van de m’goun? echt hele dagen die berg op trekken en tussendoor in tentjes slapen? Ik ben bang dat dat niet echt mijn ding is. Ik ben niet zo’n bergbeklimmer in de vorm van hele dagen een berg op klimmem. Klimmen met touwen tegen een steile wand vind ik wel erg leuk, ben ik alleen absoluut beginner in.
Het is inderdaad een 8-tal dagen rondtrekken (de traversée van noord naar zuid over de hoge atlas), overnachten in tentjes. Er gaat een groep begeleiders mee (gids, kok en muletiers). Bagage wordt vervoerd door de muilezels, enkel dagrugzak wordt gedragen. je ziet maar…
groetjes,
martine
Ik had zelf het plan om in Marokko te gaan surfen dit jaar maar heb in mijn omgeving niemand die daar enthousiast voor te krijgen is. mocht je het leuk lijken, laat maar wat weten! ben zelf 22 jaar.