E-mailen

oproep: Hoi, ik individueel ingesteld meisje,ben op zoek naar een avontuurlijk
iemand om mee te mailen en misschien later mee op reis te gaan.Ik heb op dit
moment geen plannen, heb net twee vakanties achter de rug.Voor mijn volgende
vakantie ben ik op zoek naar alles behalve zon, zee strand en uitgaan.Ik denk
dat ik de volgende vakantie alleen op reis ga.Wie heeft er leuke tips voor mij
en heeft een ook passie voor reizen?

:smiley: Hi Diana :slight_smile:

Misschien is midden en oost-europa wat voor je? Op het moment dat ik dit typ ben ik er nog niet geweest, maar ik ben van plan om, na de zomervakantie (=bijna dus) naar Hongarije te vertrekken om daar te blijven voor onbepaalde tijd, en hoop vanuit daar nog Praag, Wenen en misschien nog wel meer te zien.
Laat eens horen wat je uiteindelijk besluit :smiley:
Groetjes,

Originally posted by Gast: Diana@25-07-2003, 18:10:15
** oproep: Hoi, ik individueel ingesteld meisje,ben op zoek naar een avontuurlijk
iemand om mee te mailen en misschien later mee op reis te gaan.Ik heb op dit
moment geen plannen, heb net twee vakanties achter de rug.Voor mijn volgende
vakantie ben ik op zoek naar alles behalve zon, zee strand en uitgaan.Ik denk
dat ik de volgende vakantie alleen op reis ga.Wie heeft er leuke tips voor mij
en heeft een ook passie voor reizen? **

He Diana ikzelf ben bezig met een wereldreis. Ben nu 9 weken onderweg maar ben Europa nog niet uit. Wat op mij de meeste indruk heeft gemaakt is toch wel Bulgarije. Er is vanalles natuur, cultuur en het is goedkoop. als je van hiken houdt kan ik je dit zeker adviseren. Succes

groeten Jethro

Hoi Diana,

ik ben dit jaar voor het eerst met een groepsreis mee geweest was het stappen,zon, en uitslaap vakantie ook een beetje zat. Dus heb ik dit jaar maar eens de proef op de som genomen met een groepsreis.
Aan het begin van de reis vond ik het wel een beetje tricky om in je eentje op pad te gaan. Ja, je kent het niet en wilt ook niet thuis zitten? De reis die ik gemaakt heb was een berghutten tocht in Italie (dolomiten) het was een geweldige vakantie wat ik eigenlijk veel eerder had moeten doen. leuke mensen ontmoet en erg veel meegemaakt. Ik dacht wel iets te licht over de reis. Bij de reisorganisatie waar ik geboekt had stond mild/pittig, ben er van uit gegaan dat de ene dag wat zwaarder was en dan weer een minder zware dag. Dus daar stond ik vrijdag geboekt maandag in italy (lekker kort dag) We werden aan elkaar voor gesteld en daar begon het de ene had de vierdaagse van Nijmegen gelopen weer een ander het pieter pad (groningen-maastricht). Daar kwam ik met mijn conditie van een slak. De eerste klim zou kleintje van 1,5 uur zijn. Volgens mij ben ik mezelf goed geteld 10 x tegen gekomen. Dit gaf niet veel hoop voor de volgende dagen waar we +/- 7 uur per dag gingen lopen. Na 1,5 uur waren we boven bij lago di nambino. En dat maakte de hele klim al goed. Zo iets mooi’s had ik nog niet vaak gezien. En kreeg gelijk zin in de volgende dag, Het gekke is dat als je boven bent en je wacht 5 minuten je nergens meer las van hebt. De volgende dag liepen we een 5 meren route en was ook erg mooi. Ben in die vakantie echt helemaal fan geworden van bergwandelen de zwaare wandelingen worden beloond met prachtige uitzichten en kan het iedereen aanraden. Wil je meer weten reageer dan even dan zal ik wel een paar foto’s mailen.
grt. Sander

Laat maar wat van je horen dan!

Je kunt een indruk van vakanties als USA, China, Mexico, Guatemala, Honduras, Belize, Thailand en Egypte krijgen via mijn website www.terweijden.nl

Groet Edwin