Trekken in de Alpen

Hoi

Ik ben Jasper uit Groningen en ga deze zomer een paar weken trekken door de alpen, mijn plan is om een paar keer met grote rugzak een ‘rondje’ van meerdere dagen door de ‘hoge’ alpen te lopen en dan zoveel mogelijk wild te kamperen.
Ik heb redelijk wat ervaring met dit soort tochten, ben al vaak in de alpen geweest en ben vorig jaar een maand in de Canadadese rockies rondgetrokken.

Daar het in mijn eentje soms best saai is en mijn vrienden vooral voor de :vak02: vakanties gaan zoek ik iemand om het plezier mee te delen!

Als je t wat lijkt… Stuur me een berichtje!

wanneer wil je precies gaan???

lijkt me heerlijk om in de bergen te zijn,

groetjes,Louis:wereld:

Hey,

Ik ben Iris, 24 jaar. Wanneer ben je van plan om op reis te gaan? Ik heb veel gewandeld in de bergen, ook met rugzak. Zou graag wild willen kamperen, dit heb ik niet eerder gedaan.

Groetjes Iris

Hoi,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenootje?
Ik ben Margriet, 24 jaar en woon in Breda. Ik heb redelijk wat ervaring met het wandelen in de bergen en droom er nog steeds van weer meerdaagse tochten te maken. Een paar nieuwe bergschoenen in de kast wacht nog steeds op een mooie uitdaging! Ik ben in de maand augustus in de mogelijkheid om op vakantie te gaan.

Groetjes,

Margriet