Bergwandelaar(s) gezocht

Ha die hiker!
Ik ben op zoek naar een enthousiaste bergwandelaar m/v, voor een tweeweekse kampeertrektocht in de Alpen. Mijn voorkeur gaat daarbij uit naar Italie, Frankrijk of Zwitserland. Met de auto erheen, de rugzak erop gooien en vervolgens een mooie trektocht met overnachtingen op de flanken van de bergen. Niets mooier dan de zon zien opkomen op de toppen van de Alpen.

Het is tegenwoordig heel moeilijk (soms zelfs onmogelijk) om zo’n reis te boeken bij een organisatie, dus ga ik het op eigen gelegenheid organiseren. Ik zoek iemand (of meerdere mensen) die hier ook trek in hebben, mensen met een flexibele instelling, enthousiasme en wat ervaring. Iemand die de te overbruggen hoogten als een uitdaging ziet en die een beetje avontuur zoekt, zonder daarbij te overdrijven (moet wel leuk blijven).

Je gaat dan op pad met een 41-jarige, maar nog lang niet versleten, geestdriftige hiker. Ik ben goed in dingen organiseren, dus als we een tocht hebben uitgezocht krijg ik ons daarheen en terug. Ik heb al de nodige ervaring in de bergen, met als (letterlijk) hoogtepunt een aantal tochten in Nepal.

Lijkt het je wat, reageer dan snel. Dan gaan we eens om tafel zitten en plannen maken.
Ik hoop snel wat van je te horen!
Groetjes
Robin:dag: