Hey sportieve jongedame:vak01:
Ik zoek voor '10 vrouwelijk gezelschap van ca. 25-35 jr. voor 2 losse weken berg(dag)wandelingen in de Zwitserse en Italiaanse bergen.
-
Gegevens 1e vakantie zijn net bekend: 16-25/7 in de N-Italiaanse bergen nabij de Ortler (3900m). We kunnen dan met 4 personen gaan, omdat een goede vriend en zijn vriendin ook mee willen gaan.
-
De 2e vakantieweek is nog compleet in te vullen en mag in aug of sept zijn, alleen niet rond het weekeinde midden sept (= mijn volleybal-weekeinde). Dit kan met 2, 3 of zelfs 4 personen zijn, maar i.v.m het teveel afschrikken van de vele wilde dieren is 2 personen natuurlijk beter (stiller).
Tijdens de 1e vakantie moet op een ‘normaal’ budget worden gerekend en in de 2e week is sprake van een budgetweek (tent, fatsoenlijk appartementje / studio of goedkoop maar schoon hotel). Ik heb adressen van diverse leuke betaalbare plekken. Ik zoek de zon :zon02:, de rust, het verbijsterende natuurschoon, fotograferen en natuurlijk de inspanning gevolgd door ontspanning; ik hoop dat jij dat ook waardeert. Uiteraard zijn goede conditie en afwezigheid van hoogtevrees nodig (we kunnen best hoog gaan als je wilt en als het weer ons goed gezind is). Ik wil NIET klimmen maar af en toe een wat lastiger passage is geen probleem. Ik heb vervoer, desnoods betaal ik de benzine en ik heb diverse noodzakelijke spullen. Gaarne vooraf kennismaken via mail en later ‘live’, als je een sportieve, vrolijke lol2 en flexibele jongedame bent. Ik ben vaak in de bergen, dus je bent in goede handen. Mijn vakantie begint als ik de deur uit ga :vak02:en ik verheug me er nu al op; jij ook ? Mail me dan ([EMAIL=“wja69@hotmail.com”]wja69@hotmail.com; ook voor vragen natuurlijk)…
Trouwens, ik beheer de groep Zwitserland op deze site (zie foto’s).
groetjes,
Wessel