Hoi:vak01:
Ik zoek voor '10 vrouwelijk gezelschap voor 2 losse weken bergwandelen (dagwandelen) in de Zwitserse bergen. Ik ben er nu zo vaak met mannen op uit getrokken dat ik nu vr. gezelschap prefereer. Het worden 2 budgetweken in een tent, fatsoenlijk appartementje / studio of een goedkoop maar schoon hotel; ik heb adressen van diverse leuke betaalbare plekken. Ik zoek de zon :zon02:, de rust, het verbijsterende natuurschoon, fotograferen en inspanning gevolgd door ontspanning; ik hoop dat jij dat ook waardeert. Uiteraard zijn goede conditie en afwezigheid van hoogtevrees nodig (we kunnen best hoog gaan als je wilt en als het weer ons goed gezind is). Ik wil NIET klimmen maar af en toe een lastige passage is geen probleem. Mijn voorkeur gaat uit naar eind juni, juli, aug. of 1e helft van sept. Ik heb vervoer, ik betaal de benzine en ik heb diverse noodzakelijke spullen, dus alleen bijdrage aan eten, drinken en onderdak noodzakelijk (denk aan pakweg € 200-300). Gaarne vooraf kennismaken via mail en later ‘live’, als je een sportieve, vrolijke lol2 en flexibele jongedame bent. Ik ben vaak in de bergen, dus je bent in goede handen. Mijn vakantie begint als ik de deur uit ga; die van jou ook ? Mail me dan (ook voor vragen natuurlijk)…
groetjes,
Wes
Klinkt prima!!! Nog steeds dezelfde plannen en op zoek naar gezelschap?
Hey Mel,
Leuk dat je reageert !
In principe zijn de plannen nog steeds zo en zoek ik nog steeds vrouwelijk gezelschap. Er is tot nu toe 1 andere reactie maar die is nieuwsgierig en niet echt serieus.
Wel is de periode van de 1e vakantie inmiddels min of meer vastgesteld op 16-25/7 in N-Italie (omgeving Ortler; samen met een vriend en diens vriendin; ook [berg]wandelaars). Vandaar dat ik op 13-05 15:57 een nieuwe oproep heb geplaatst met die aanvulling. De 2e vakantie is nog geheel open en zou b.v in aug of sept met z’n tweeen kunnen zijn, voordat het seizoen omslaat en kouder weer ons letterlijk de pas afsnijdt. Vorig jaar ben ik een week in mijn eentje gegaan (i.v.m mijn werk) en geloof het of niet; dat was ook best leuk en je bent nooit echt alleen. Een deel van de op Wereldwijzer geplaatste foto’s zijn uit die week afkomstig. Ik word alweer helemaal enthousiast als ik er aan denk, maar eerlijk gezegd is het toch leuker om dat te delen. Ik kom al zo’n 25 jaar regelmatig in de bergen (vooral Zwitserland; ik heb al een vignet) en ik doe het liefst dagwandelingen. Nu ik een auto heb is dat gemakkelijker; ik had vroeger alleen maar een motor. Afhankelijk van jouw ervaringen en bezochte gebieden kunnen we, als het klikt, een bestemming uitzoeken en accommodatie zien te regelen. Ik heb 2 tenten (groot/klein) met allerlei spullen en ik heb ook vele adressen van goede/betaalbare appartementen, huisjes en hotelletjes in allerlei gebieden.
Je wilt vast nog veel meer weten; stel gerust je vragen. Je kunt me mailen op [EMAIL=“wja69@hotmail.com”]wja69@hotmail.com of [EMAIL=“wesseljan.aslander@home.nl”]wesseljan.aslander@home.nl. Of natuurlijk via de WW-mail van deze site. Als je me mailt, vertel dan ook iets over jezelf omdat er op je WW-pagina verder niets vermeld staat. En natuurlijk welke (leuke) ervaringen jij met de bergen hebt, en hoe het bij jou gaat met het regelen van een evt. vakantie (is dat lastig, ben je super-flexibel of iets daar tussenin). Ik ben ZZP’er en kan in principe mijn eigen vakantie plannen, al is het soms mogelijk dat ik ter plekke wat werk moet doen.
Goed, ik ga slapen want het is inmiddels 01:15h. Nogmaals dank voor je reactie en ik hoop gauw weer wat van je te lezen.
hartelijke groet,
Wes
Z-Limburg
(Op WW heet ik trouwens Swissie…)
Hoi Mel405,:chin:
Je hebt vorig jaar gereageerd op mijn oproep om een of meerdere vakanties in de Alpen door te brengen, maar daarna heb ik niets meer van je gehoord en natuurlijk ben ik gewoon op vakantie gegaan. De streek (ook O-Zwitserland) is mij zo goed bevallen, dat ik er dit jaar weer naar toe ga.
- Mogelijk 1 week tot 10 dagen in het voorseizoen (half mei-half juni ?). 2. Ik zit in ieder geval 2 weken (mogelijk 3) in een eenvoudige berghut in het uiterste oosten van Zwitserland / grens N-Italie (Ofenpass /Nationaal Park; div. uitstapjes in wijde omgeving) en waarschijnlijk 3-11/9 in de Alpen (bestemming nog niet definitief; laatste weekeinde in omgeving München). :vak01:
Mogelijk gaan er met vakantieweek 1 een vriend mee en/of zijn vriendin, vakantie 2 ben ik deels alleen en 1 week in het gezelschap van een vriend en zijn vriendin. Vakantie 3 is waarschijnlijk 1 week tot 10 dagen; bestemming onbekend maar het liefst in de Alpen (Oostenrijk ?) en nog zonder gezelschap.:wereld:
Ik heb geen idee of je dit jaar mee zou willen met een van deze vakanties, maar ik wilde je in ieder geval laten weten dat ik er weer naar toe ga. Zoals toen ook gezegd ga ik vooral voor het wandelen in de overweldigende natuur, veel zon en lekkere temperaturen alsmede goed eten. :zon02:
Je moet dus wel een goede conditie hebben, geen serieuze hoogtevrees en de bereidheid om vooraf kennis te maken (ik ga niet met volledig onbekenden op vakantie; van tevoren een keertje of wat wandelen en kennismaken ?). Dan kun je natuurlijk ook al jouw wensen duidelijk maken, zodat we samen (of met z’n vieren) allen een leuke vakantie hebben. In principe worden gezamenlijke kosten gedeeld, het vervoer vindt plaats per auto vanuit mijn regio Z-Limburg en eventueel kun je nog een andere vakantiegenoot meenemen gezien de ruimte in de auto.>>>
groetjes,
Swissie