Hoi wandelaarsters :dag:,
Welke sportieve jongedame (vanaf 25; max. 40) wil in 2011 een weekje of meer in de bergen in Zwitserland / Oostenrijk / N-Italie doorbrengen met een sympathieke vrijgezelle berg-liefhebber (44). Ik ben al vaak genoeg met wandelmannen de bergen in geweest, dus wordt het tijd voor verandering. :cheer:
-
Ik wil in 't late voorjaar (mei ?) graag een week tot 10 dagen naar N-Italie om vóór te zomeren; liefst in 'n Garni (= zimmer frei; overnachting + ontbijt). Al lekker wandelen maar nog niet te hoog; veel bloeiende planten + jonge dieren en genieten van stabiel maar nog geen erg heet zomerweer :zon02:. Kosten ca. € 500 p.p maar sterk afhankelijk van hoeveelheid dagen, logeeradres, maaltijdwensen en benzineprijs.
-
In juli wil ik 3 weken grensgebied Zwitserland / Italie in en nabij 't Nationaal Park gaan doen. In ieder geval zijn 2 weken in 'n eenvoudige berghut middenin de schitterende natuur al geboekt en ervoor of erna kan ik nog een week verlengen. Volop zomerweer, vandaar de hoog gelegen berghut ! Kosten ca. € 700 p.p maar sterk afhankelijk van hoeveelheid dagen, logeeradressen, maaltijdwensen en benzineprijs. De extra week wordt misschien samen met een ander stel doorgebracht. :vak01:
-
Rond half september zou ik een week tot 10 dagen door willen brengen in de bergen van Z-Duitsland (omgeving Garmisch) of net over de grens in Oostenrijk. In het laatste weekeinde van die vakantie doe ik mee aan een internationaal volleybaltoernooi in de buurt en dan heb je voor ca. € 100 p.p ‘een geheel verzorgd weekeinde’. Totale kosten ca. € 500 p.p maar sterk afhankelijk van hoeveelheid dagen, logeeradres, maaltijdwensen en benzineprijs.:wereld:
-
Mochten budget en tijd het toelaten: in oktober nog een weekje tot 10 dagen terug naar N-Italie (Vinschgau / Merano / Dolomieten) om na te zomeren ? Het is daar tot in november vaak nog heerlijk wandel- en relaxweer; geen heet weer maar wel lekker ! Kosten € 500 p.p maar sterk afhankelijk van hoeveelheid dagen, logeeradres, maaltijdwensen en benzineprijs.:zon02:
Interesse om mee te gaan met één of meerdere van deze plannen ? Laat dan een berichtje achter in mijn mailbox. Voor alle duidelijkheid: ik zoek in 1e instantie een sportief vakantiemaatje om veel mee te beleven en te genieten van de bergen, de natuur, het warme klimaat en de inspanningen. Ik zoek niet naar een relatie op deze vakanties. Maar als het klikt, dan sluit ik het ook niet uit. Op sommige vakanties kunnen 2 dames tegelijk mee gezien de ruimte in auto en / of pension. Dan kunnen 2 vriendinnen zich (indien gewenst) ook opgeven. Omdat ik niet van plan ben om ‘zomaar’ vreemden mee op vakantie te nemen en ook niet vroegtijdig terug wil keren, wil ik tevoren fatsoenlijk kennis maken en kijken of de wensen voldoende in lijn zijn met elkaar. Ik wil nl. graag dat beiden een gave vakantie krijgen (eigen inbreng dan ook gewenst) …
groetjes en hopelijk tot gauw,
Swissie