Gezocht: leuke dame voor 2 weekjes vakantie op grens Zwitserland / Italie

Hey wandelliefhebster,

Deze leuke, eerlijke en vrolijke knul lol2van 44 (HBO-nivo) viert z’n 2 weken vakantie vanaf 16-7 in 'n eenvoudige berghut in O-Zwitserland (grens Italie). Ik zoek 'n vrouwelijk vakantiemaatje (indicatie 25-40 jr) om dagwandeltochten mee te maken in de geweldig mooie natuur, die letterlijk voor de deur begint en veelal gepaard gaat met prachtig weer.:zon02:

Het is de bedoeling om dagzwerftochten te maken in en buiten het Nationaal Park, een beetje sightseeing doen en soms lekker 200% te relaxen.:vak02:
Bezoekjes aan N-Italie incl. Dolomieten, Bolzano of Merano of Livigno of Samnaun staan op 't programma, maar ik sta ook open voor suggesties of ideeen. Ik heb een auto, ik ben goed bekend in de bergen en ik ben een ervaren wandelaar (zie profiel en foto’s).

Ik wil wel vantevoren kennis maken om er een leuke, boeiende en ook ontspannende vakantie van te maken; ik neem niet zomaar iedereen mee. Basiskosten zijn in principe laag maar lopen afhankelijk van eigen wensen, benodigde brandstof en wisselkoersen op. Je mag geen hoogtevrees hebben en een goede conditie is noodzakelijk.:vak01:

Vragen ? Stel ze gewoon …

hartelijke groetjes,:dag:

Swissie