hallo,
het lijkt mij leuk om in de zomervakantie mee te gaan met een groepsreis naar frankrijk. (outdoorweek)
ik hou zelf wel ervan om actief bezig te zijn en niet de hele dag aan strand te liggen en te feesten.
nou leek het mij wel leuk om vast mensen te leren kennen die ook zoiets willen gaan doen en misschien dan samen te gaan.
ik ben een v 22 jaar en zoek dus sportief/actieve jongens/ meiden van 20 tot 26 jaar die ook van plan zijn om met een (actieve)groepsreis mee te gaan.
Ik val wel buiten jouw leeftijdscategorie, maar toch. Heb je mijn bericht Vaartocht Amsterdam - Parijs - Amsterdam gezien? Je zou b.v. met meer geinteresseerden aan boord kunnen stappen en dan hebben we een ‘groepsreis’.
hey tetrix,
leuk dat je reageert
ik heb al wel wat op het oog, ik zat te denken om met de reisorganisatie labyrinth mee te gaan site: labyrinth.nl en dan moet je even bij deze vakantie kijken: St. Pons Outdoorweek 17-28 jaar Frankrijkweet niet of jij ook zoiets zoekt?
als jij nog andere ideeen hebt of een andere reisorganisaties weet, hoor ik graag ik heb nog niks geboekt
Ik ga zelf al enkele jaren mee met www.x-adventure.be,
dit is echter voornamelijke gebaseerd op canyoning,
ik overweeg sterk om ook dit jaar aan het programma
deel te nemen, langs de andere kant zegt speleologie
mij ook wel iets… Heb je al een idee van de periode?
He ik ben 19 en ook van plan een actieve vakantie uit te zoeken bij labyrinth. Ik ben vorig jaar ook met labyrinth geweest en bij die reizen zijn best veel mensen die alleen op vakantie gaan. vorig jaar was ik niet alleen, maar het lijkt me wel een uitdaging om dit jaar iets actiefs te doen!!
hoi balletje23
je hebt ook belangstelling bij een actieve groepsreis?
ik heb verder nog niet echt iemand gevonden, wacht nog op een mail terug van iemand