He ik ben van plan deze zomer een actieve reis te boeken via labyrinth. Ik vraag me alleen af of er meer mensen zijn van mijn leeftijd (19) die alleen zo’n reis boeken. Ik vind het namelijk wel een redelijke uitdaging om helemaal in mn eentje te gaan!!
Er zijn er heel veel die dat doen.
heb het zelf ook 7 jaar gedaan en vond het altijd gezellig.
je moet wel makkelijk contact kunnen maken dan heb je het heel snel naar je zin.
ik ben samen met mijn nicht op zoek naar een actieve vakantie. Nu hebben we wel intresse in de reis naar Omis, Kroatie van labyrinth.nl, is iemand van jullie daar al eerder mee geweest (met de organisatie dan) en wat zijn jullie ervaringen?
Groetjes Tessa
ps: vind het trouwens wel een beetje eng dat de topicstarter ook Tessa heet en 19 is:retard:
Ik ben volgens mij was het in 2006 met Labyrinth in Zweden geweest.
De organisatie beviel mij prima. De bus was goed, het onderkomen was goed geregeld, de excursies en tochten waren prima en er waren diverse extra mogelijkheden (zoals Quad rijden, dat was stoer!).
Het alleen gaan als je niemand kent, dat is opzich geen probleem.
Iedereen die meegaat wil graag op vakantie en iedereen is alleen, dus als je een beetje makkelijk contact maakt, is dat wel aan te raden. Voor verlegen mensen mss niet echt ideaal, maar anders is het zeker leuk. Al vind ik zelf met bekende gaan leuker, maar ik was zo benieuwd hoe dat was, dat ik het gewoon eens geprobeerd heb
ik ga dit jaar voor het eerst met labyrinth (en voor t eerst alleen) op vakantie( 23 juli 10 dgn naar italie sarre) .
vond het ook wel heel wat om in m’n eentje te gaan boeken enzo, maar het is heel makkelijk en hun helpdesk is ook heel handig je krijgt ze direct aan de lijn en ze helpen je heel goed :).
m’n vriendinnen gaan of met hun vriend op vakantie of ze gaan met ouders of helemaal niet nouja dan houdt t snel op hahaha volgens mij gaat ook bijna iedereen alleen op vakantie met labyrinth.
Hoi Tessa,
Ik heb deze zomer een groepsreis naar China gemaakt (31 dagen). Ik heb alleen geboekt en dat was absoluut geen enkel probleem! Ik werd vanaf het eerste uur in de groep ‘opgenomen’, net zoals andere alleenreizenden! Ik zou het zo weer doen! Maak je er niet te druk over! En fijne vakantie!
Marieke