Hallo allemaal,
Ik heb een aantal leuke reizen gezien op de site www.labyrinth.nl en nu vraag ik mij af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Goede of juist slechte ervaringen? De bedoeling zou voor mij zijn dat ik alleen met hun mee ga (het schijnt dat 70% van de inschrijvingen alleen gaat) en dat ik bij een reis meega van 18-29 of 18-35 jaar (ben zelf 21).
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Linda
Hoi Linda,
Ik heb nog nooit van de organisatie gehoord, maar de pagina ziet er goed uit. Ik hoop dat er anderen zijn die hier wel ervaring mee hebben. Waar zou jij naartoe willen gaan?
Liefs,
Carolina
Actieve vakanties voor eenoudergezinnen en families en groepsreizen! en Actieve vakanties voor eenoudergezinnen en families en groepsreizen! lijken mij erg leuk, maar er zijn nog veel meer die me ook leuk lijken, dus ik weet nog niet precies welke ![]()
Ik wil ook met Labyrinth op vakantie, en ga idd ook alleen. Waarschijnlijk kies ik de Wales-reis! Maar ik heb er dus geen ervaring mee…
Groetjes Anna
Nu hebben jullie er denk ik wel ervaring mee?
Hoe was je reis met labyrinth?
Ik wil deze zomer gaan!
Het wisselt enorm!
Eerste jaar was echt goed: reisleiding voldoende aanwezig en gemotiveerd. Geweldige reis naar Slovenië gehad. De 3 jaren (Italië en Slovenië) daarna is het sterk bergafwaarts gegaan door onder andere de groei van labyrinth en het aantal bestemmingen: waardoor ze niet genoeg reisleiding bijeenkrijgen en veel reizen niet door gaan op het allerlaatste moment dat dit mag. Materiaal is meestal wel in orde.
Ze blijven altijd net binnen de regels: kwaliteit is objectief en hierop wordt bezuinigd. Met name bij de vakanties in Italië, Slovenië, Kroatië en Tjechië moet je het treffen met de reisleiding, want de ‘baas’ van deze reizen is erg op kosten gericht en absoluut niet op zijn klanten (al denkt hij dat hij enorm veel mensenkennis heeft en daar ook veel verhalen over vertelt).
Frankrijk was daarentegen wel goed (St. Pons)-> goed verzorgd met maaltijden, reisleiding zeer gemotiveerd en gastvrij, activiteiten gingen allemaal door en waren van normale lengte (canyoning, kajakken,etc. -> hele dag ipv paar uur), etc.
Niet doen, ze liegen alles bij elkaar en leveren een grote zooi. Als je er wat van zegt dan verwijzen ze naar elkaar maar jij wordt er niet beter van