Labyrinth biedt je een ruime keuze van vakanties en uitjes door heel Europa. Labyrinth.nl is hierin daarin beslist anders dan anderen, want de reizen zijn niet alleen betaalbaar, maar ook nog eens passend bij wie jij bent. Labyrinth.nl heeft vakanties voor verschillende leeftijdsgroepen, voor families en 1-oudergezinnen. Ook outdoorspecials, rondreizen, breaks en wandelvakanties vind je op deze site terug.
1 jaar ging de reis niet door, te weinig aanmeldingen. precies op tijd een aantal dagen van te voren delen ze dat mede. Dan wil je toch wel graag en bieden ze je een alternatief aan in een andere periode
dit jaar (beaches) een zeer agressieve toon als je kritische vragen stelt.
deze mensen kennen de uiterste grenzen van de regeltjes erg goed. ze zijn er niet voor om je een leuke tijd te bezorgen:(
Krijg net een mailtje dat onze surfvakantie naar Lacanau niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen. We zouden over precies 7 dagen vertrekken met z’n vijfen.
Gevraagd om de betaling meteen terug te storten zodat we een andere reis kunnen boeken. Wat denk je: ene mijnheer Jaap Koelewijn van de servicetelefoon deelt op zeer arrogante toon mee dat het bedrag ergens volgende week wel een keer teruggestort wordt en dat hij geen boodschap heeft aan het feit dat wij het geld voor die andere reis niet kunnen voorschieten.
Ze vinden het bij Labyrinth wel normaal om de reis 7 dagen van te voren te annuleren maar geld terugstorten hoort niet bij de service.
wij zijn inmiddels geweest. een week naar het gardameer in italie.
er waren maar 3 1-oudergezinnen wijzelf meegeteld. Er waren nog wel meer kleine dingetjes die niet helemaal klopten. Met een andere 1-ouder hebben we een klacht ingediend bij Labyrint. idd ook meneer Jaap aan de telefoon gehad die erg ongeinteresseerd deed. Klachten worden binnen vier tot zes weken behandeld werd er gezegd, dus we moeten nog even afwachten… je boekt niet voor niets een 1-oudervakantie, en dan sta je toch nog tussen de gezinnen in. Voor ons geen labyrinth meer!.
Eerste keer met Labyrinth maar wat een zooitje. Reis wordt niet geleverd zoals geboekt, afspraken worden niet nagekomen, de ene incompetente medewerker geeft de ander de schuld. Ik heb een klacht ingediend volgens alle procedures. Zowel de plaatselijke als de regionale reisleiding als de medewerker op kantoor monique slotboom geven mij in eerste instantie gelijk maar later leggen ze de schuld bij mij en willen ze mij afschepen met 35 euro op een reis van bijna 800. Voor mij nooit meer labyrinth. :finger::storm: