Ik vroeg me af of er dit jaar mensen naar Europa gaan met Labyrinth. Ik zit er aan te denken om naar Italie, Frankrijk of Spanje te gaan voor een actieve vakantie. Ik ben zelf 29 jaar en wil dan met de leeftijdsgroep 25-39 jaar gaan.
Wie gaat of wie heeft (positieve) ervaring met deze organisatie en deze plekken…
Groetjes Nienke
Dag Nienke
Ik ben sowieso van plan om op reis te gaan met Labyrinth. Ik had het liefst naar het Gardameer in Italië gegaan omdat ik graag wil leren windsurfen. Ik ben 30 jaar en kom uit België. Zou tof zijn als je ook ging! Welke periode zou je gaan? Ik dacht juli of augustus.
Groetjes
Karolien
Hoi Nienke, ik wil eind juni naar Kroatie - Starigrad. Ik heb geen ervaring mat Labyrinth, dus ik ben ook erg benieuwd. Ik ben 35 jaar en ik kom uit Limburg. Succes en veel plezier met het zoeken naar je reis!
Re: Gaan er mensen op groepsreis met Labyrinth?
Dag Nienke
Ik ben sowieso van plan om op reis te gaan met Labyrinth. Ik had het liefst naar het Gardameer in Italië gegaan omdat ik graag wil leren windsurfen. Ik ben 30 jaar en kom uit België. Zou tof zijn als je ook ging! Welke periode zou je gaan? Ik dacht juli of augustus.
Groetjes
Karolien
Hoi Karolien,
Ik zat eerst ook aan Gardameer te denken, alleen ga ik in juni al naar het Gardameer met m’n vriend. Ook kan ik al windsurfen… Jammer, leek mij anders ook wel tof! Nu zit ik ook met werk en weet ik niet of ik in de drukste periode met vakantie kan…
Als ik ga word het Spanje of Frankrijk…
Ga je dan zo’n windurfspecial doen?
Ik hou van veel afwisseling…
Groetjes Nienke
Hoi Nienke, ik wil eind juni naar Kroatie - Starigrad. Ik heb geen ervaring mat Labyrinth, dus ik ben ook erg benieuwd. Ik ben 35 jaar en ik kom uit Limburg. Succes en veel plezier met het zoeken naar je reis!
14-05-11 11:51
Hey Joyce,
Ik ken iemand die ook naar Kroatie is geweest, weet niet welke van de 2 locaties. Zij heeft het er erg naar haar zin gehad!
Mij trekt mountains&outdoor meer, al zei dat meisje volgens mij, dat je wel canyoning kunt doen wat niet in het krantje staat… Maar pin me er niet op vast… Heb ook wel negatieve berichten gelezen over Labyrinth, maar heb me laten vertellen dat er vaak mensen die niet weten dat het gewoon heel primitief is, zoals zelf koken e.d., voor die prijs kan je ook niet anders verwachten lijkt mij, maar ja…
Fijne reis!
Groetjes Nienke
hallo joyce, ik ben zelf al eens met labyrinth naar kroatie geweest. destijds camping icic. ik zit er aan te denken om dit jaar weer te gaan. echt super goed bevallen. zat ook aan starigrad te denken maar na onderzoek blijkt dat het heel afgelegen is.
nienke ga naar kroatie! ik ben ook 29 en wil 1 aug gaan naar icic supermooi, goedkoop, vriendelijke mensen, helder water, wat wil je nog meer