Ik vroeg me af of er dit jaar mensen naar Europa gaan met Labyrinth. Ik zit er aan te denken om naar Italie, Frankrijk of Spanje te gaan voor een actieve vakantie. Ik ben zelf 29 jaar en wil dan met de leeftijdsgroep 25-39 jaar gaan.
Wie gaat of wie heeft (positieve) ervaring met deze organisatie en deze plekken…
Groetjes Nienke
Dag Nienke
Ik ben sowieso van plan om op reis te gaan met Labyrinth. Ik had het liefst naar het Gardameer in Italië gegaan omdat ik graag wil leren windsurfen. Ik ben 30 jaar en kom uit België. Zou tof zijn als je ook ging! Welke periode zou je gaan? Ik dacht juli of augustus.
Groetjes
Karolien
Hoi Nienke, ik wil eind juni naar Kroatie - Starigrad. Ik heb geen ervaring mat Labyrinth, dus ik ben ook erg benieuwd. Ik ben 35 jaar en ik kom uit Limburg. Succes en veel plezier met het zoeken naar je reis!
Re: Gaan er mensen op groepsreis met Labyrinth?
Dag Nienke
Ik ben sowieso van plan om op reis te gaan met Labyrinth. Ik had het liefst naar het Gardameer in Italië gegaan omdat ik graag wil leren windsurfen. Ik ben 30 jaar en kom uit België. Zou tof zijn als je ook ging! Welke periode zou je gaan? Ik dacht juli of augustus.
Groetjes
Karolien
Hoi Karolien,
Ik zat eerst ook aan Gardameer te denken, alleen ga ik in juni al naar het Gardameer met m’n vriend. Ook kan ik al windsurfen… Jammer, leek mij anders ook wel tof! Nu zit ik ook met werk en weet ik niet of ik in de drukste periode met vakantie kan…
Als ik ga word het Spanje of Frankrijk…
Ga je dan zo’n windurfspecial doen?
Ik hou van veel afwisseling…
Groetjes Nienke
Hoi Nienke, ik wil eind juni naar Kroatie - Starigrad. Ik heb geen ervaring mat Labyrinth, dus ik ben ook erg benieuwd. Ik ben 35 jaar en ik kom uit Limburg. Succes en veel plezier met het zoeken naar je reis!
14-05-11 11:51
Hey Joyce,
Ik ken iemand die ook naar Kroatie is geweest, weet niet welke van de 2 locaties. Zij heeft het er erg naar haar zin gehad!