Hallo allemaal!
Van 9 tot 29 juli heb ik vakantie en dan zou ik er eigenlijk toch wel heel graag even tussenuit willen. Of dit nu 10 dagen is of 3 weken maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Alleen vrienden kunnen niet in dezelfde periode en aangezien ik liever niet alleen ga, hoop ik hier leuke reisgenootjes te vinden. Dus zijn er nog leuke meiden die in dezelfde periode vrij hebben?
Over mijzelf, ik ben een 21 jarige studente en mijn idee van vakantie is veel dingen zien, ondernemen (bijv. klimmen, abseilen) en daarnaast hoort een dagje strand of een terrasje er af en toe ook bij. Ik ben geen uitgaanstype, dus hoef niet zo nodig iedere avond uit te gaan…
Bij Labyrinth hebben ze verschillende reizen die me aanspreken, waaronder bijv. de rondreis Italië (ook bij Mambo) en de actiefweek in St. Pons. Maar heb je andere ideeën? Kom maar op zou ik zeggen! Er zitten genoeg vakanties bij die ik wel zou willen doen.
En heb je andere ideeën dan met een organisatie? Ook daarvoor mag je contact met me opnemen:biggrin:
Ik hoop gauw wat te horen!
Groetjes, Sunlover
hoihoi sunlover!!
ik zie dat jij graag even weg wil… de data komt mij ook goed uit. het liefst wil ik een relax vakantie waarbij ik nergens aan hoef te denken… want dat moet ik in het dagelijks leven al zoveel. Griekenland. spanje… simpel maar toch leuk. ik vind uitgaan opzich wel leuk, voor 1x in de week:P en zolang op 1 plek gaat ook vervelen denk ik. Daarom vind ik het ook super om actieve dingen te ondernemen en wat van de bevolking en het land te zien. het boek van labyrinth heb ik thuis, en zitten mooie reisjes tussen. jij zou dus het liefst italie willen. (bladert in het boek) hmm corsica lijkt me mooi. maarja ik ben dan 19 he:P en sommige staan 22 + …
laat het maar weten!
groetjes ESther van hoof
kom uit noord-brabant
Hey Esther!
Bedankt voor je reactie! Naar die reis naar Corsica heb ik ook al eerder zitten kijken en ja, die lijkt mij ook erg leuk!:teeth: Een mooie omgeving en ook nog van alles te doen…Het zou mooi zijn als we samen kunnen gaan…als dat je wat lijkt: mijn mail adres is [EMAIL=“sunnysmileys@hotmail.com”]sunnysmileys@hotmail.com. Ik hoop snel wat van je te horen!!
Groetjes, Saskia
iemand anders nog? Want ik zoek nog steeds iemand…