Ervaring met Mambo en/of Labyrinth? Of reisgenootje?

Hallo allemaal!!

In juli heb ik (21 jarige studente) 3 weken vakantie en ik ben een beetje aan het rondkijken wat ik dan kan gaan doen. Vriendinnen hebben een vriend of geen vakantie, dus ga ik alleen. Alleen nu vraag ik mij af wat het beste is en ik hoop dat jullie tips hebben:smile: Bij Mambo en Labyrinth heb ik namelijk een paar reizen gezien die me op zich leuk lijken, alleen ik kijk er toch een beetje tegen op. Heeft iemand ervaring met deze organisaties? Gaan er meer mensen alleen mee, wat zijn de leeftijden, en hoe zit dat met een tent op indeling…

Of zal ik toch zo naar reisgenoten zoeken en zonder organisatie gaan? Het liefst wil ik naar een land in het zuiden ( Italië, Spanje, Frankrijk). Mijn idee van vakantie is niet zee, zon, strand. Tuurlijk, een dagje strand is hartstikke leuk, maar ik wil ook graag veel dingen zien en activiteiten ondernemen. En ik ben niet iemand die iedere avond wil feesten…maar goed waar het eigenlijk om ging:biggrin:: hebben jullie tips met betrekking tot de keuze van een reisorganisatie of zelf reisgenoten zoeken? Plus eerder genoemde vragen dus…pfff geloof dat het een warrig verhaal is maar ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben. Alvast bedankt!

Groetjes, Sunlover