GEZOCHT: Iemand die mijn snowboard mee naar Australie kan nemen!

Hey iedereen,

Ik woon momenteel in Australie en ga dit jaar werken in het snow seizoen in Victoria. Ik heb al mijn snowboardmateriaal in Nederland liggen en ga niet meer naar huis voordat ik begin met werken en het is te duur om het op te sturen… Ik zoek iemand die tussen nu en half juni naar Australie (Brisbane) komt en mijn snowboard mee uit Nederland kan nemen! In ruil daarvoor kan ik je ophalen met de auto vanuit Brisbane Airport en kan je gratis bij mij in Byron Bay overnachten zolang als je wilt! Ik werk voor een reisbureau hier, dus ik kan je ook de hoogste korting geven op alles wat je zou willen boeken hier in Oz en freebies of course! En ik help je natuurlijk met al je vragen over Australie.

Je zou me er echt ENORM mee helpen!! Mijn moeder zal ervoor zorgen dat het snowboard bij jou in Nederland komt voordat je gaat, of op Schiphol als dat makkelijker is. Ik betaal natuurlijk voor de excess baggage :slight_smile: In principe hoef je niks te doen alleen het snowboard onder jouw naam laten inchecken.

Ik hoor graag van je als me kunt helpen :slight_smile:

Sorry Yvette, ik kan je niet helpen. Wel een tip. Zet het nog een keer in Reiscafé en begin met: Snowboard naar Australië. Dan ziet iedereen het woord snowboard direct en zal menigeen denken: Huh, snowboard, effe kijken. Grandioos aanbod trouwens, gratis verblijf in Byron Bay. Dat moet gaan lukken.

Mwah, hoewel het aanbod beslist niet slecht is, twijfel ik of het lukt. Iedereen kent de verhalen wel van pakjes die de grens over moeten voor een ander waar dan drugs in zitten… Straffen wanneer je gepakt wordt zijn niet mild. Dat maakt mensen terughoudend.

Ik had nog willen schrijven: pak het board niet in, laat het pas op Schiphol insealen, bekijk of het compleet onbeschadigd is en na een discussie op een openbaar forum lijkt me de kans dat Yvette een paar kilo heroïne naar Australië wil krijgen ook klein. Maar nogmaals, inspecteren en insealen. Dan kan je niet hetzelfde overkomen als Schapelle Corby, Schapelle Corby - Wikipedia