Gezocht: Hostess voor de standplaats Marmaris voor het zomerseizoen van 2006

Voor een lokaal agentschap in Marmaris zijn wij op zoek naar een hostess M/V vanaf halverwege april t/m eind oktober.

Wie zoeken wij precies?

Wij zoeken een spontane dame/heer vanaf ongeveer 25 jaar
[ul]
[li]staat stevig in de schoenen [/li][li]administratief onderlegd [/li][li]communicatief vaardig [/li][li]commercieel zeer sterk[/li][/ul]Ervaring in de reiswereld is natuurlijk een pre, maar geen vereiste.
Mocht je interesse hebben stuur dan een sollicitatiebrief met cv en foto naar het volgende emailadres:
[EMAIL=“marmaris-2006@hotmail.com”]marmaris-2006@hotmail.com

We zijn nog steeds op zoek, dus geinteresseerden; Mail ons!

Om welke organisatie gaat het precies?

Wie is de agent in nederland?

Gaarne meer informatie.

Hans.

En waarom betreft het een hotmail adres?? Normaal hebben bureaus of agentschappen eigen email adressen. Ik weet van een aantal meiden die hebben gemaild en geen reactie hebben terug gekregen, dus idd wat meer aanvullende info zou fijn zijn!!!

Liefs Linda

Hoi Linda iedereen heeft een reactie gekregen op hun inzending. Voor de geinteresseerden zijn we altijd te bereiken via het email adres. Het betreft een hotmailadres omdat deze procedure gestart is vanuit nederland. Voor meer info kan iedereen mailen naar het al eerder vernoemde emailadres.

Maar de aanvullende info ontbreekt nog steeds. De procedure is in Nederland opgestart, betreft het een Nederlands bedrijf?? Wat zijn de vergoedingen, hoe is het geregeld met maaltijden en onderdak?? Word er een contract gegeven?? Wat zijn de werkzaamheden?? Wat zijn de werktijden?? Wat meer info zou een hoop schelen…

Liefs Linda

Hallo,

Ik heb op maandag 20 februari een sollicitatiebrief, CV en foto gestuurd, maar ik heb toch echt nog geen reactie gehad…

ben benieuwd of ik nog wat te horen krijg!

Groetjes van Patricia

Ok,Marmaris-6

Dit is mijn laatste oproep wat betreft informatie over uw bedrijf,

Indien geen reactie dan verwijder ik het topic,heb het flauw vermoeden dat het om een prive-advertentie gaat(het e-mail is al verdacht) en wil zeker niet dat mijn forumlezers een loer gedraaid wordt.

Dus;je hebt precies 12 uur om tekst en uitleg te geven anders is het over en uit.

Forumbeheerder,

Hans.

Hallo Hans,

Ik heb inmiddels een reactie gehad op mijn e-mailtje…

Groetjes van Patricia

Hoi Hans

ook ik ben direct terug gemaild met alle informatie waar ik om vroeg.

groetjes

Ok,

het woord tegenover de twijfel,indien jullie positieve reacties ontvangen dan laat ik de advertentie staan.

Groetjes,

Hans.

dubbel geplaatst,

Hans.

Voor een betrouwbaar makelaarskantoor in Kusadasi ben ik op zoek naar een all-round medewerkster vanaf halverwege april t/m eind oktober.
evt .langer in overleg.

Wie zoeken wij precies?

Wij zoeken een spontane en representatieve dame. vanaf ongeveer 25 jaar
[ul]
[li]spreekt meerdere talen[/li][li]weet zich te presenteren [/li][li]communicatief vaardig [/li][li]commercieel zeer sterk[/li][li]klantvriendelijk[/ul]Ervaring in de reis of toeristen wereld is natuurlijk een voordeel, maar absoluut geen vereiste.[/li]Mocht je interesse hebben stuur dan een sollicitatiebrief met cv en foto naar het volgende emailadres:
[EMAIL=“mariachristin@zonnet.nl”]mariachristin@zonnet.nl

om welke lokale agent gaat het nou en welke nederlandse organisatie??
waarom geven jullie daar geen antwoord op? dat is wat duidelijker voor iedereen die dit leest
groetjes