Wij, twee meiden van 20 en 21 zoeken een baan in Marmaris, of omgeving.
Wij zijn beide afgestudeerd aan de hotelschool wageningen, niv.4 managment toerisme.
Hebben beide ervaring in de horeca en de recreatie. Een van ons heeft ervaring als hostess.
Wij spreken vloeiend nederlands en engels. Ook spreken wij duits, en spaans(matig). Ook spreken wij een beetje turks.
Mocht een van ons niet meer gaan, dan blijft er altijd een over die zeker wil gaan werken in Marmaris.
Dus zoekt u nog leuke enthousiaste meiden, die hun talen spreken en representatief zijn, voor uw bedrijf (to, excursies verkopen enz.)
laat het ons dan even weten!!
Ik heb zelf ook een diploma van de hotelschool en ook ben ik eventueel van plan om later naar Turkije te gaan werken.
Als je werk zou vinden in Turkije, zou het dan soms mogelijk zijn om je ervaringen en bedenkingen eens door te mailen naar het volgende adres: [EMAIL=“Tjamperietje@hotmail.com”]Tjamperietje@hotmail.com, het zou me heel veel plezier doen.
We hebben een topic wonen en werken, misschien hebben jullie daar meer geluk??
Succes iig enne je kan natuurlijk altijd via Goolge hotels in Marmaris zoeken en gewoon emails sturen, wie niet waagt wie niet wint!!!