Gezocht: gezellige reispartner Azie!

hey, hey

Ik vroeg me af of er hier ook reislustige, avontuurlijke typetjes tussen zitten die zin hebben om met mij begin 2007 voor 3,4,5,6 maanden in Azie rondte trekken. De landen die mij erg trekken zijn Nepal, Tibet, India, Thailand, Maleisie, Mongolie… kortom bijna alles. Ik heb nog geen route gepland, dit wil ik het liefste met iemand samen doen (lijkt me wel zo eerlijk!)
Verder ben ik 24 jaar en na 3 jaar gewerkt te hebben, na het afronden van mijn SPH, wil ik nu mijn droomreis gaan verwezenlijken. Ik zoek alleen nog een gezellige, spontane, avontuurlijke partner die mij wilt vergezellen!

Dussssssss laat maar van je horen als je interesse hebt.:RockOn:

Groetjes Roosje

beste roosje,

ik moet zeggen dit bericht sprak me echt aan. helaas beantwoord niet aan je selectie… ik ben 3 jaar jonger en volop aan het werk & promotie aan het maken en heb dus zeker geen maand(en) tijd. niettegenstaande was jouw profiel wel impressive. Ik geloof dan ook dat iemand zoals jij een ideaal persoon is om een dergelijke reis te “trekken”. als je zin hebt om deze maand (week van 24e july) nog een reisje te maken naar frankrijk of zelfs spanje, zwitserland, italia, duitsland, oostenrijk (alles mogelijk met de auto vanuit belgië) mag je gerust even contact met me opnemen.

In september of oktober ben ik van plan om 2 weken naar australië (naargelang mogelijkheid tegenover mijn werk) te gaan waar mijn tante woonachtig is.

Dag Roosje,
Jouw droomreis heeft enige gelijkenissen met die van mij. Alleen jij vertrekt iets later weg. heb je daar een reden voor? vanwege de koud of andere zaken ( werk / verplichtingen). Ik heb express een jaar mijn studie aan de TU Delft stopgezet zodat ik alle tijd heb voor de voorbereidingen en de reis zelf.

Over mijn reis:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=28256

Misschien kunnen we van tips uitwisselen?
Sam

Hoi Roosje,
Jouw mailtje klinkt enorm leuk. Ik ben Rianne 19 jaar,en wil ook begin 2007 gaan reizen in Azië. De landen die jij noemt klinken top. Wil je low-budget gaan reizen? Ik hoop nog iets van je te horen.
groetjes Rianne
riannerombout@hotmail.com

Hoi Roosje,

Jou plan klinkt goed! Ik wil zelf ook in januari weg naar azie(hoogst waarschijnlijk…) , voor 3 maanden. Ik ben nu bezig met mensen zoeken die ook begin 2007 naar azie willen, zodat er wellicht een gezellig reisgezelschap ontstaat…Misschien moeten we een keer op msn praten. groetjes Ida
[EMAIL=“idadamen@hotmail.com”]idadamen@hotmail.com

hee Roosje,

Ik ga 23 okt naar Austr. en vlieg op 25 dec 2006 van Sydney naar Bangkok. Ik heb nog geen reismaatje gevonden… voor azie vind ik dat wel jammer, doe dat liever samen met iemand. Ik wil graag door Laos, Cambodja, Vietnam, China en Mongolie! Ik wil ook graag met de Trans Mongolie Express die ik terug wil nemen van Peking naar Moskou. Maar dat doe ik zeker niet alleen. lijkt dit je wat? (of zijn er misschien anderen die dit aanspreekt?)

Ik ben trouwens een meid van 22 jaar. Als het je aanspreekt kan je me mailen op [EMAIL=“janastip@hotmail.com”]janastip@hotmail.com

groetjes Jana

Ha Roosje,
Ik weet niet of je al een reisgenootje heb gevonden anders zou ik zeker meer van je plannen willen horen. Ik wil namelijk ook wel voro een half jaar of langer weg en de meeste mensen die ik tegen kom willen korter.
Mijn mail adres is: [EMAIL=“katootjuhh@hotmail.com”]katootjuhh@hotmail.com
Groetjes karin