hoi, ik ben lynn
afkomstig uit België/gent, ben 20 jaar en verzot op reizen!!
Ik hou van fotografie, kunst, cultuur, avontuur en zou deze aspecten ook graag aanbod laten komen in het reizen …en waar beter dan in Azië nietwaar?
Ik zou graag rondreizen in Azië vr 6 maanden en dit graag beginnende in januari 2010.
Ik ben geen echte plannende reiziger, zoals ik al zei ik hou van het grote avontuur des leven! (en zo laat ik het ook tot me toekomen)
wel zijn er wat globale plannen zoals de landen die ik zeker graag zou willen weten te ontdekken en vind ik het ook intersant om plaatselijk feestdagen van bepaalde landen al op te zoeken, want geef toe het zou een zonde zijn zo’n dingen te missen!
de landen die ik op het oog heb: china, nepal, india en thailand
(en …eventueel zelf nog andere landen? (laos en combodia schijnen ook zeer zwaar de moeite waard te zijn))
verder zou ik wel mijn reis willen starten in china
ik had nooit gedacht dat china me zo zou aanspreken maar toen stond ik ineens in de bib met een boek van china in m’n handen en waaauw wat een mooie natuurbeelden: ik ben alvast verkocht!
ik wou graag samen met iemand reizen en niet in groep omdat ik het avontuurlijker vind alles zelf te ontdekken, maar zou deze ervaring wel graag met iemand delen°°°
ik was normaal gezien van plan om met een vriendin van me samen te gaan reizen maar ze heeft het idee sinds een paar dagen geleden terwijl we er al maanden over bezig waren laten varen. :s
dus… sO here I am (baby) stuck in the middle with you!
ben jij ook een spontaan persoon met een sterke persoonlijkheid en ben jij ook zo verzot op de culturen van Azie dan moet je alvast bij mij zijn!
intresse? informeer me over jouw plannen
of vragen? … stuur me gerust een mailtje!
Ik heb me net vijf minuten geleden aangemeld op deze website en kom toevallig net jouw advertentie tegen, die mij heel erg aanspreekt! Ik zal je even het een en ander over mezelf vertellen.
Ik ben Marlieke, 22 jaar en woon in Utrecht, in Nederland. Ik ben van plan om in 2010 een maand of drie/vier te gaan reizen door Azie. De plannen zijn nog niet heel duidelijk, maar ik ben van plan om in maart ongeveer te beginnen. Er staan een aantal landen op mijn verlanglijstje, waaronder Nepal, India en Thailand. Laatst kwam ik op het idee om te gaan wandelen door de Himalaya, ik was erg enthousiast geraakt door bepaalde websites, misschien zou je eens een kijkje moeten nemen: http://www.intertrek.nl/reizen/nepal_annapurna http://www.snp.nl/reis/nepal/annapurna_basecamp
Wat betreft manier van reizen, kan ik me behoorlijk in jou vinden haha. Ik hou niet zo heel erg van dingen helemaal plannen, maar juist van avontuurlijke dingen, maar zien waar je uitkomt! Zo was ik deze zomer bijvoorbeeld met mijn nichtje een weekendje gaan liften, eerst om onze opa voor zijn verjaardag te verrassen, hij was op vakantie. Daarna nog voor een dagje naar Berlijn! Met zulke reisjes maak je juist de mooiste dingen mee en ontmoet je de meest fantastische mensen!
Voor de rest hou ik ook erg van fotograferen, heb ook een cursus fotografie gevolgd. Ik moet toegeven dat het er de laatste tijd niet veel meer van komt, maar mijn spiegelreflex gaat zeker mee!
Denk er maar even over na, kijk of je het wat vindt! Je geeft aan dat je liever niet iets georganiseerds doet, en dat snap ik, dus misschien is zo’n trekking door de Himalaya wel niks voor jou. Bij mij is het zo dat ik ook graag alleen reis, in ieder geval niet in een heel reisgezelschap, maar zo’n reis door de bergen doe ik toch liever niet alleen. Het is vaak maar met kleine groepen, soms maar vier mensen, dus dat valt ook wel mee.
Ik hoor wel van je!!!
ik ga eind februari 2010 4-8 weken naar india, ik land in mumbai en begin mijn reis vanuit daar
heb geen planning betreft een reisschema, i will live life 2 the max als ik daar ben
ben 5 jaar geleden al een keer geweest en het lijkt me leuk om nederlanders/belgen,altijd leuk om je eigen taal te kunnen spreken in the middle of nowhere :-), en andere europeanen te ontmoeten daar voor een paar uur/soms dag/soms dagen en als het leuk klikt enkele dagen of paar weken, ook dit plan ik niet/nooit ,zie wel hoe het loopt.
voordat ik een heel verhaal afsteek wacht ik eerst je reactie af
Ik heb soortgelijke ideeen als jij/jullie. Ik wil aankomende februari vertrekken naar Bangkok. Verder heb ik een vage planning proberen te maken omdat ik ook andere landen wil zien behalve Thailand. nl. Cambodja, Laos, Nepal en India. Lees mijn berichtje maar, kijk maar of het bevalt (er is nog niets definitiefs!!). Ik ben zelf meer op zoek naar mensen om mijn reis mee te starten om te wennen en de cultuur en leefstijl te leren kennen, en of daarna alsnog besloten kan worden om samen verder te gaan, of verder alleen. Dus ik zoek wel een reispartner die zelf ook onafhankelijk kan reizen. Ik reageerde ook op je berichtje omdat het me leuk leek om met iemand te reizen die in dezelfde situatie zit als ik. Ik heb architectuur gestudeerd, maar realiseerde me later dat ik toch de Autonome kant op wilde. Ik ben nu dus veel bezig met kunst. Ik heb in India en Nepal ook een adres bij een kunstenaar waar ik een tijd kan verblijven.
hey
dankje vr je post!
ik zoek nog steeds iemand om mee door china te reizen in zowat januari enz en vr februari staat eigelijk nog niet echt zo goed vast wat ik ga doen. moet dat allemaal nog eens goed bekijken maar klinkt leuk dat je zo connecties hebt met kunstenaars in het buitenland daar wil ik zeker en vast wat meer over weten want had eigelijk zelf al wat over zoiets nagedacht maar wist niet direct hoe je zo in contact kon komen met zo’n mensen. dacht van dat kom ik daar wel zeker te weten… maar jij weet er blijkbaar al meer van! … fill me in sista! klinkt zeker en vast al heel leuk!
Wat een leuke plannen lees ik hier!!! Mijn plannen sluiten daar helaas niet helemaal op aan, maar misschien kunnen we elkaar wel wat verder helpen met informatie of misschien toch nog voor een deel samen reizen. Ik ben van plan om rond half januari (datum staat nog niet vast) naar India te vertrekken en vervolgens naar Nepal te gaan. Het idee is om in beide landen ongeveer 4 weken te blijven. Dus Lynn, jammer dat je eerst naar China wil, anders hadden we misschien (voor een deel) samen kunnen reizen Een georganiseerde reis vind ik ook niets, maar zou het toch fijn vinden om ervaringen te kunnen delen met iemand die dezelfde instelling heeft. Veel wil zien en ervaren van een andere cultuur.
Als jullie nog tips en/of ideeen hebben, dan hoor ik het graag.