Mijn naam is Lesley (vrouw), 21 jaren jong en houd wel van een feestje!
Ik woon in het noordelijkste puntje van Limburg, vlakbij Nijmegen.
Ik zou aankomende zomer graag wat festivals afgaan, maar mijn vriendenkring heeft daar niet zo’n behoefte aan.
Wat ik jammer vind… :tssk:
Dus! Ben ik opzoek naar mensen in een gelijk stadium!
Mijn muziekstijlen liggen toch wel in het electronische gebied.
Ik zou graag naar Awakenings, XO of een soortgelijk feest willen gaan.
Hoi Lesley,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk een feestje bouwen en allerlei soorten van muziekstijlen horen.
Bekende festivals zijn onder meer Crossing Border, Motel Mozaique, Le Guess Who?, State-X New Forms, Into the Great Wide Open, Paaspop (in Schijndel) en de gratis festivals Metropolis, Westerpop, Parkpop en Appelpop.
In België worden jaarlijks Dour Festival, Rock Werchter (vroeger bekend als Torhout-Werchter) en Pukkelpop georganiseerd. Deze zijn in bezoekersaantallen alle drie wat groter dan Pinkpop en Lowlands. In 2003, 2005, 2006 en 2007 kreeg Rock Werchter de prijs voor best festival in the world
Dit jaar staat er op het programma oa :Balthazar, Blondie, Ben Harper & Charlie Musselwhite, Santana, Keane, Bruce Springsteen & The E Street Band.
Misschien eventueel met je vrienden afspreken of een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum?
Succ6 nog Lesley !
groet,georgessiam.
Ben je ook van plan om te reizen naar andere landen, of ga je alleen voor de Nederlandse festivals?
Het Sziget-festival (Boedapest, Hongarije) is namelijk ook erg populair.
oh, super, iemand van mijn leeftijd die festivalvolk zoekt! ik namelijk ook, en woon ook vrij dicht bij nijmegen. maar, ik ben dan weer meer van de ouderwetse rock.