GEZOCHT: Camps Australia Wide 7

Wie o wie heeft de Camps Australia Wide 7-gids voor een zacht prijsje te koop…?!?

Met vriendelijke groeten,

Helma en Wippert

Ik heb hem voor jullie. Zie Personal Message.

Lennart bedankt, vrijdag jl. met de post ontvangen…! Schitterend boek en goede kwaliteit; was een goede koop…!

En na je reis ben je er voor dezelfde prijs of 5 euro minder zo weer vanaf:wereld:

…misschien bevalt Australië zo goed dat we in 2o16 de westkust willen gaan bekijken :stuck_out_tongue:

Doen, niets mooiers dan de westkust. Heb je al op onze website gezien hoe lang wij er hebben doorgebracht. Voor ons de mooiste staat van Australië. meld je tegen die tijd maar voor tips. Veel plezier dit jaar! En Camps verkoop je in 2017 ook nog goed, wedden?

1 like

Mocht je hem weg doen voor december 2015, dan neem ik hem graag van je over!

Ja geen probleem… wij gaan oktober tot 14 november; je bent de eerste! Exemplaar is nu nog in goede staat en dat willen we zo houden…!

1 like

Helemaal top! Volgens mij gaan jullie oa de Oostkust doen toch? Wij gaan in December van Cairns naar Sydney, dus de beste/gaafste/mooiste kampeerplekjes mag je vooral onthouden voor me :slight_smile:

Nou wij gaan van Darwin per 4WD naar Alice Springs, daar met vliegtuig naar Cairns en daar per gewone auto naar Sydney. Mijn vrouw gaat een heel dagboek schrijven en elke dag beoordelingen over waar we zijn. :smiley: