Hoi,
In het verleden ben ik regelmatig door Sumatra getrokken en ik overweeg dit nu weer te doen. Het gaat nu om 2 personen, voor 3 tot 4 weken en ik heb geen echte voorkeur voor welk gedeelte. De periode zal ergens begin 2009 zijn. Nu wel per privebus/auto met chauffeur (en dus geen gids). Wie heeft een tip, website,emailadres.
Bvd voor het meedenken,
Rob
Jou er rekening mee dat de chauffeur bijna nooit engels kan spreken.
Ik ken er een die nederlands spreekt…en engels… ik hoor het wel van je…
Dat de sopir engels spreekt is nat. wel zo gemakkelijk maar uitsluitend indonesisch kunnen praten is geen beletsel ! En Arnoldh als je zijn tel.nr./email adres kan doorgeven, graag.
Rob
Hi, Rob…stuur ff je email naar [EMAIL=“wildstart@yahoo.com”]wildstart@yahoo.com, en dan krijg je van mij de tel nr… groetjes Arnold
Hai…en hebt je al gebeld…wil je ook wel zn email adres geven…
Ik zou ook graag het emailadres of tel.nr van een chauffeur hebben die ons van het Toba meer naar Bukiitingi kan brengen.
Hoi Rob,
Heb je inmiddels al een goede chauffeur gevonden voor jullie vakantie in sumatra?
Want wij zoeken er ook een voor Sumatra en Java maar dan voor ongeveer 17 dagen.
Wij gaan met z’n vieren. Kan je ons helpen.
grt. Rolf
He daar,
ik trek deze zomer ook naar Sumatra. Zou je dat nummer/mailadres van die chauffeur misschien ook aan mij kunnen doorspelen?
Al dankjewel