Hallo allemaal,
Wij zitten momenteel in Chiang Mai en vertrekken 7 augustus naar Koh chang. Vervoer is al geregeld met behulp van Wim koh chang(bedankt nog daar voor) maar nu zoeken we nog een leuk maar betaalbaar onderkomen in de buurt van het strand. We hebben al een optie bij de Buddha view maat hoor net van mensen dat dat niet echt aan het strand ligt en dat is toch jammer voor de kids en helemaal aangezien het op palen staat en we een dochter van 17 met ernstige reuma bij ons hebben. Wie o wie weet op zoon kort tijdsbestek nog iets.
Groetjes Mik
Hi,
Buddhaview is inderdaad boven op het water gebouwd en kan daarom wel wat problemen opleveren. De setting is leuk, maar om er te slapen (heb er zelf ooit eens 14 nachten gelegen) zou ik toch iets anders aan raden.
Kijk even naar Lonely Beach Resort, rustig gelegen aan de zee, beschikken over een zwembad en de Premium Sea View kamers zijn prima prijs kwaliteit. op wandel afstand via het strand vindt men leuke lokale restaurantjes en kleine shops. Het eten is, zoals in de meeste hotels hier beter buiten huis 
Als je graag op Whitesands zou vertoeven, kijk dan naar Kacha Resort en Spa (zeer veel mogelijkheden), maar het is gelegen in het meer toeristische gedeelte van het eiland.
Verder kan je in Kai Bae terecht bij KB Beach Bungalows…moet je zelf ff zoeken, heb hier niet direct info over maar wel steeds goede reacties van gehoord.
Geef maar een gil indien je nog meer info wenst !
Groetjes
Wim
O bedankt weer he Wim, Ik ga gelijk even kijken. Moet het internet het wel blijven doen want het regent de hele tijd hier in chang mai vandaag en dan is het steeds weg.
Je hoort van me.
Groetjes Mik
He Wim,
We hebben geboekt bij kb resort. Hadden gelukkig nog plek voor 8 en ziet er super uit. Alweer bedankt he. Wat moet ik zonder jou hihi
Groetjes Mik