Hallo allemaal, wie weet een leuek accomodatie op Koh Chang.
Hoeft niet luxe, gezellige bungalow/hutje aan strand is helemaal leuk. (niet te basic)
gr Jochem
Hallo allemaal, wie weet een leuek accomodatie op Koh Chang.
Hoeft niet luxe, gezellige bungalow/hutje aan strand is helemaal leuk. (niet te basic)
gr Jochem
Keus genoeg. Eerste vraag is op welk strand je wilt zitten. Tweede vraag is hoeveel je wilt betalen en derde vraag is wat jouw perceptie van “leuk” is.
Wat ik altijd doe is er naartoe gaan en ter plekke wat accommodaties te bekijken en dan mijn besluit te nemen. Ik ga altijd naar Hat Sai Khao, daar is het meeste aanbod qua bungalows en uitgaan.
Maar na mij zullen er vast weer anderen zijn die een van de volgende vier stranden aanbevelen omdat zij weer een andere perceptie van “leuk” hebben.
Bedankt voor je reactie en daar heb je helemaal gelijk in.
‘Groot aanbod’ en ‘uitgaan’ klinkt voor mij niet meteen leuk. Ik wil lekker tot rust komen en relaxen. Er zal vast wat tussen zitten maar tips zijn altidj welkom.
qua kosten staat een groot aanbod op
meer naar het zuiden heb je (behalve lonely beach, meer voor Backpackers) over het algemeen meer de rustigere stranden.
“Groot aanbod en uitgaan” zijn op Koh Chang relatieve begrippen omdat het er per definitie nooit overbevolkt of druk is. Kermis en herrie is er nergens, dus aan je rust kom je overal toe.
Moest ik een resort uitkiezen in Koh Chang dan zou ik het volgende nemen,Klong Prao resort om te verblijven,deze bungalowpark heeft alle nutsvoorzieningen die de toerist kan wensen en het ligt pal op het strand!Ze hanteren daar verschillende prijsklassen:800/1050/1500/2000bath(volgens het seizoen)Ook nog vermelden dat het personeel heel vriendelijk was,tijdens men verblijf aldaar!gegroet:georgessiam.
zelf heb ik een hele leuke en relaxte tijd gehad op lonely beach resort dit is niet de meest rustige plek op het eiland maar rustig genoeg om tot rust te komen en heerlijk om te relaxen
http://www.lonelybeach.net/
hi Jochem,
Zoals eerder gezegd is er een heel groot aanbod aan accommodatie en hangt het er een beetje vanaf waar ergens op het eiland je wil verblijven. Op dit moment is het bijzonder rustig op het eiland en heeft (bijna) iedereen promoties lopen. Ik zou daarom niks op voorhand boeken en hier terplaatse iets regelen…je kan heel goede deals maken met de mensen achter de balies
Leuke plaatsen zijn [ul]
[li]Warapura Resort @ Lonely Beach (boutique) [li]Cliff Cottages @ Bang Bao (basic) [*]Siam Beach Resort @ Lonely Beach (nice bungalows - great view!!)
[/li][/ul]
[/li]
Chockdee Khrup
Wim
Paradise resort op het Khlong Prao beach! Geweldig gehad! Wij hadden de “gewone” garden bungalow. Geen poespas, geen overbodige luxe maar wel alles wat je nodig hebt binnen handbereik. En behalve dat, zeer vriendelijk personeel, alles is netjes, lekker eten (ontbijt was mwah, maar dat zegt vast meer over mij dan over hen…) en ideale locatie. Oja vanaf onze bungalow, wij hadden de 1 na laatste op het resort. Was het nog geen 2 min lopen naar het strand!
Hey neyana en Wim, dank voor jullie reacties! Ik neem ze zeker mee! groetjes Jochem