Accommodatie op Koh Chang

Ik ga eind november/begin december voor een klein weekje naar Koh Chang en ben nog op zoek naar een leuke accommodatie.
Ondertussen zie ik door de stranden de zee niet meer :retard: en ga ik hier maar weer eens om hulp vragen.

We zoeken een accommodatie met airco en een eigen douche/toilet en liefst uitzicht op zee. Bij voorkeur op een plek waar mooie zonsondergangen te bewonderen zijn.

We zoeken een strand dat niet zo druk is, we hoeven geen grote strandfeesten 's avonds (en 's nachts hebben we ook weinig zin om in de herrie van één of andere strandtent te zitten). Een plek waar je rustig een drankje kunt drinken aan het strand is dan wel weer een pre.

Het hoeft niet de goedkoopste acco te zijn, beetje luxe mag. Maar liever ook weer niet de hoofdprijs.
((draadloos) internet zou ook leuk zijn, maar is geen must).

Graag wel enkele leuke eettentjes in de buurt, hoeft niet persé op loopafstand te zijn, als er goed vervoer van en naar eettentjes in de buurt is is het ook prima.

Paradise resort and spa! Echt een aanrader! Ben er vorig jaar geweest en wat je opnoemt is er! Behalve draadloos internet, toen niet misschien nu wel?

Dit jaar zijn we bij Baan Rim Nam geweest, top plek maar niet iets wat jij zoekt. Maar voor de geinteresseerden, google maar eens.

Ziet er leuk uit, maar de goedkoopste kamer is 92 Euro per nacht (oftewel voor 6 nachten zijn we dan zo’n 250 Euro pp kwijt…), dat is mij net iets teveel van het goede.

Hey,

Op dit moment heb ik twee vrienden die verblijven in Bailan Hut net voorbij Lonely Beach. Het is er lekker rustig 's avonds en het is niet ver van Lonely Beach waar er tal van kleine restaurantjes zijn en het is ook vlakbij Bang Bao gelegen, waar je ook lekker kan eten.
De hutjes zijn vlak bij het strand, goed van prijs en hebben draadloos internet. Kijk hier even voor fotos.

Die prijs kwam ik ook tegen…asociaal gewoon! Wij verbleven er vorig jaar voor €36,- per nacht! Wel een verschil dacht ik zo! En dan te bedenken dat ze dit jaar niet eens vol zaten! Zelfs nog rustiger dan vorig jaar! Tja, moet je maar niet zo duur zijn denk ik dan;) Ik heb trouwens ook prijzen gezien van €54,- per nacht. Ik vind het t te duur, maar jij misschien niet.

Hoi,

Wij zijn deze zomer op Koh Chang geweesten verbleven aan het begin van Loneley Beach bij Siam Beach Resort (http://www.siambeachresort.nl/).
Wij verbleven in de accomodatie op het strand. Ze hebben 2 verdiepingen maar vanaf de beneden verdieping loop je zo het strand op. Er is airco, een zwembad en bij de receptie hebben ze (beperkt) Wifi. Je kan lopent over het strand naar de restaurantjes. Echt een aanradar. Oh ja, en het is ook nog betaalbaar!

1 like