Wij gaan met zoon van 15, in juli/aug. 4 weken naar Thailand en zullen ca 8 dagen op Koh Shang verblijven. Siam Bay resort aan Kai Bae Beach zie www.siambayresort.nl lijkt me geweldig maar heeft iemand hier ervaring mee?
Daarnaast zoeken we een soortgelijke, betaalbare accommodatie liefst bungalow op ander deel van het eiland, liefst ook rustig gelegen. Luxe is voor ons geen pre.
Heeft iemand een goede tip? Welk deel cq strand van het eiland is nog mee aan te bevelen?
wij zijn vorig jaar december in Koh Chang geweest. Wij hadden een bungalow met seavieuw op het Chang Cliff resort, goede kamers, mooi uitzicht (als je sea vieuw hebt) in een mooi aangelegde tuin. geen strand maar wel aan zee boven op een rotspartij gebouwd. Een tip, huur een scooter voor de dagen dat je daar bent dan kan je je goed verplaatsen over het hele eiland.Wij hebben hiervan erg veel plezier gehad.
Ik ben net terug van een maand Koh Chang en heb een weblog bijgehouden.
Daarin staat erg veel informatie en foto’s en kun je de belevenissen zien die we hebben mee gemaakt.
Als ik weer naar Ko Chang zou gaan dan zou ik zeker kiezen voor de bungalows van The Souk. The Souk ligt aan het rode zandstrand en de bungalows zijn leuk en goedkoop. Zie www.thesoukkohchang.com Het is heerlijk rustig gelegen en met een scooter kom je overal. En eten… kan je prima bij The Souk zelf! Een aanrader.
Begrijp dat The Souk niet zoals bijna alles aan de westkust ligt?
Is dat voor aug. (regenseizoen) ook een goede keuze voor zover je weet?
Mooi strand?
groet!
Wij zijn vorig jaar op Ko chang geweest in augustus.
De temperatuur was rond de 28 graden en wel bewolkt maar heerlijk.
De regen die er viel kwam alleen sávonds.
Heel goed te doen dus. Gewoon elke dag bij het zwembad kunnen liggen.