Ik ben 19 jaar en ben opzoek naar een reismaatje voor in de periode maart t/m juli. Ik zou graag via Fox reizen (of andere reisorganisatie) een reis willen boeken. Voor ongeveer 22 dagen. Het maakt niet uit of je een man of vrouw ben wel graag met een leeftijd tot 28 jaar ongeveer.
Wie voelt zich aangesproken? Graag hoor ik van jullie!
Ik ben een 18-jarige jongen die in mei klaar is met zijn examens havo en dan ook graag zo’n soortgelijke reis zou willen maken. Mijn eigen vrienden gaan liever naar Albufeira of zoiets en dat lijkt mij niks. Later in de vakantie ga ik eventueel nog naar Sziget maar dat zie ik dan nog wel allemaal! Het lijkt me erg gaaf om naar Thailand, Bali en/of Maleisië te gaan! Zelf ben ik één keer naar Thailand geweest en zou er erg graag weer heen willen.
Het gaat dan voor mij wel om de periode van juni t/m juli, eerder is niet mogelijk ivm examens. Ik ben erg geïnteresseerd om mee te gaan. =)
Hey, ik ben sharifa, 20 jaar en kom uit Rotterdam. Ik wil dus ook gaan reizen, liefst thailand en indonesie. Ik wil wel begin april gaan. Verder heb ik nog niet echt een strak plan gemaakt. Heb jij al een reisgenootje gevonden? Als het je leuk lijkt om er verder over te praten, dan kan je me een mailtje sturen, sn.seinpaal@gmail.com