Heey, ik ben Chelsey. Ik ben 17 jaar. (Tegen de tijd dat ik weg wil 18). Ik kom uit de Beemster en ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot. Ik heb vorig jaar mijn Havo diploma gehaald en ik heb nu een tussenjaar. Ik ben van plan om begin februari naar Azië te gaan voor een maand of 2/3. Ik wil alleen niet alleen gaan dus zoek daarom een leuk, spontaan, gezellig meisje tussen de 17 en de 20 jaar dat met mij mee wil. Ik heb nog geen reisplan gemaakt dus sta overal open voor. Ik vind het leuk om lekker te relaxen maar ook om uit te gaan en avontuurlijke, sportieve dingen te doen.
Als dit je ook iets lijkt dan hoor ik het graag!
Hi Chelsey,
Ik ben Luca Merlijn (18 jaar) en ben opzoek naar een reismaatje! Ik ben van plan om 2 maanden (van februari 2016 t/m maart 2016) te gaan backpacken in Thailand. Omdat ik het in mijn eentje een beetje spannend vind en het misschien ook niet zo veilig is ben ik opzoek naar een leuk reismaatje.
Ik heb dit jaar ook mijn Havo diploma behaald en heb nu een tussenjaar. Ik wil dit jaar goed benutten om lekker veel te gaan reizen en meer van de wereld te gaan zien. Ik denk dat Thailand hier de ideale bestemming voor is.
Ik houd heel erg van cultuur, natuur en uitgaan. Ik wil in Thailand veel backpackers ontmoeten en contact leggen met locals. Ik houd ook zeker van relaxen en natuurlijk van warm weer!
Het lijkt mij leuk om via bijvoorbeeld Facebook nader contact met elkaar op te nemen, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.
Wie weet gaan we wel samen dit avontuur aan!
Groetjes,
Luca Merlijn
Hoi! Mijn naam is Bo en ik ben 18 jaar. Ik heb dit jaar ook een tussenjaar, omdat ik gestopt ben met mij studie. Dit is voor mij dus de ideale gelegenheid om wat van de wereld te zien! Plannen heb ik nog niet, ik weet alleen dat ik graag in februari zou gaan, voor een maand of 2. Ik heb nog nooit zo ver gereis, dus ben ik ook op zoek naar een reismaatje! Ik hoor graag iets van je
Groetjes!
Hoi hoi,
Ik ben ook van plan om in februari voor 1,5 maand naar Thailand te gaan. Het lijkt me erg leuk om samen te reizen met wat leuke meiden! (Ik ben wel 22 jaar hihi)
Groetjes Iris Bouwmans