Gezellige, spontane en avontuurlijke reisgenoot(v/m) gezocht!

Hoi allemaal!

Via deze site ben ik op zoek naar een gezellige, spontane en avontuurlijke reisgenoot(v/m).

Graag wil het liefst rond eind juni voor een aantal weken op vakantie naar een ver land, bv. Zuid Amerika, Azie.

http://gfx2.hotmail.com/mail/w4/pr01/ltr/emoticons/sun.gif

Ik heb nog geen concrete plannen dus ik sta voor alles open.

Mijn ideale vakantie bestaat uit het land te verkennen/rondtrekken(steden,cultuur,natuur), nieuwe mensen leren kennen, gezelligheid, strand, uitgaan/terrasje etc.etc.
Kortom, er een avontuurlijke en leuke tijd van maken.

http://gfx2.hotmail.com/mail/w4/pr01/ltr/emoticons/island.gif

Zelf houd ik niet van een hele strakke planning, maar meer van het maken van een globale planning en verder tijdens de reis bekijken waar we op dat moment zin in hebben om te gaan doen.

Mocht je zin hebben om mee te gaan dan hoor ik graag van je!

Groetjes Sophie (29 jaar)

Ik zou zeggen: bekijk mijn oproep eens voor Azie.

Als je kan: 13 juli vliegen op Hanoi. Ergens 5 weken later terugvliegen vanaf Bangkok.

In de tussentijd: Hanoi - Sapa - Halong Bay - Hue - Na Trang - Mekong Delta - Ho Chi Minh City - Bangkok - Koh Samui - Koh Phangan.

En dan weer naar huis.

Luxe? Niet echt. Gewoon met de backpack olifantentrektochten maken, reizen per (slaap)trein of (slaap) bus en vliegtuig.

Interesse?

Hey Sophie,

Ik vrouw 30, kan ook vanaf eind juni op vakantie, voorkeur gaat uit naar Indonesië of Sri Lanka, maar een fly en drive in europa ook prima, op kamelen in marokko een ervaring die ook ik ook nog mee wil maken. Ik heb 3 weken vakantie. Mocht het je leuk lijken om saaie op vakantie te gaan, dan hoor ik graag,

Gr. Carmen

Hoi Sophie,

Ik zou heel graag een aantal weken weg willen in de zomer. Als ik jouw beschrijving lees houden we, denk ik, allebei van hetzelfde. Voor hoe lang zou je weg willen gaan? Mij lijkt Midden- en Zuid- Amerika helemaal super. Zon, zee, strand, gezelligheid, een beetje actief zijn in of rondom de zee vind ik helemaal leuk. Natuurlijk steden bekijken, het land verkennen, lekker kletsen met de locals en lekker eten natuurlijk. Je kan me mailen als je wilt [EMAIL=“michelleadam_@hotmail.com”]michelleadam_@hotmail.com. Laat maar even iets horen ok?

Groetjes Michelle