Gezellige nazomervakantie september

Hee ha hallo!

Ik ben Miriam, 32 jaar, en ik wil graag nog even van de zon genieten dit najaar :vak02: . Ik kan van +/- 9 sept. tot +/- 22 sept. weg (beetje last minute dus) en zou 't liefst zo’n dag of 12-13 gaan (héeel misschien kan ik ook 14…). Griekenland lijkt me leuk, of iets anders. Met de auto naar Frankrijk lijkt me ook leuk, zo lang er maar zon/strand/natuur is en het gezellig is. Ik zoek dus iemand die in is voor een leuke vakantie, niks moet alles mag (nou ja bijna alles dan ;)), waarin ook ruimte is voor je eigen plan mocht je dat willen. Ik ben zelf redelijk makkelijk/relaxed/flexibel, zou het wel fijn vinden als jij dat ook bent. Vind het ook wel leuk om af en toe een tripje te doen. En lachen vind ik ook belangrijk lol2

Oja, sorry guys, maar ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot!
Wie gaat er mee??

Groetjes Miriam

Hallo Miriam,

Misschien is Macedonie een goed idee? Nog redelijk onbekend maar erg mooi en betaalbaar. Het is wel erg last minute, er is veel volgeboekt nu. Ik wil er 21 of 25 september misschien weer heen. Iets later dus. Als je dan kunt…
Op de site staat hoe mooi het er is, bij galerij 2 pag. met foto"s, kijk maar eens! Http://www.AenSTravel.nl Het land is beslist een bezoek waard!

Mvg Angela

Hallo,

Wat vindt je van Turkije (Kusadasi) Alleen ik ben iets ouder dan jou.

Ik ben een vrouw en niet Lesbisch.

Ik heb ook nog zin in een nazomerse vakantie en alleen is maar alleen.

Ik ben 55 jaar nu schrik je zeker maar ik zie er jonger uit ik kan je eventueel een foto sturen.

Ik woon in Amsterdam.

Ik kom al 17 jaar in Kusadasi dus ik weet de weg.

vrgr

Hoi Miriam,

Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenote in die periode.
Ik ben nu toevallig aan het kijken op de site van Circel, naar de reis naar Elba of Toscane. Weet nog niet hoe de groepssamensteling eruit ziet, maar dit leek me mss wel een leuke (betaalbare) reis.

Jij mss ook interesse?

Groet Tessa (30)

Hoor net dat allebei de reizen niet doorgaan, dus ga me eens verdiepen in een reis op eigen houtje naar Pisa en dan door naar Elba…

Ben je er al aan uit?

Bella Olandesina