Ik ben Miriam, 32 jaar, en ik wil graag nog even van de zon genieten dit najaar :vak02: . Ik kan van +/- 9 sept. tot +/- 22 sept. weg (beetje last minute dus) en zou 't liefst zo’n dag of 12-13 gaan (héeel misschien kan ik ook 14…). Griekenland lijkt me leuk, of iets anders. Met de auto naar Frankrijk lijkt me ook leuk, zo lang er maar zon/strand/natuur is en het gezellig is. Ik zoek dus iemand die in is voor een leuke vakantie, niks moet alles mag (nou ja bijna alles dan ;)), waarin ook ruimte is voor je eigen plan mocht je dat willen. Ik ben zelf redelijk makkelijk/relaxed/flexibel, zou het wel fijn vinden als jij dat ook bent. Vind het ook wel leuk om af en toe een tripje te doen. En lachen vind ik ook belangrijk lol2
Oja, sorry guys, maar ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot!
Wie gaat er mee??
Misschien is Macedonie een goed idee? Nog redelijk onbekend maar erg mooi en betaalbaar. Het is wel erg last minute, er is veel volgeboekt nu. Ik wil er 21 of 25 september misschien weer heen. Iets later dus. Als je dan kunt…
Op de site staat hoe mooi het er is, bij galerij 2 pag. met foto"s, kijk maar eens! Http://www.AenSTravel.nl Het land is beslist een bezoek waard!
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenote in die periode.
Ik ben nu toevallig aan het kijken op de site van Circel, naar de reis naar Elba of Toscane. Weet nog niet hoe de groepssamensteling eruit ziet, maar dit leek me mss wel een leuke (betaalbare) reis.