reisgenoten voor september, Griekenland of Turkije

Hoi,

Helaas ken ik geen bekenden waarmee ik met vakantie kan. Ik wil graag in september naar Griekenland of Turkije.
Doel: strand, luieren en relaxen.

Ik zoek 2 of 3 reisgenoten. Leeftijd? Maakt niet veel uit. ik ben zelf 35 jaar. Niet te oud en niet te jong.

Ik hoor jullie,

Nicole

hai Nicole ik heb ook een reismaatje gevonden tjou heet zij wij hebben al kennis gemaakt en een leuke meid zij vertrekt1sep 11dagen app in alanya geweldig daar ben 3maanden geleden 6weken geweest alleen heb zo genoten ik ben Aisha tegen gekomen op straat en keek haar aan en was verkocht mijn hond is daar nog steeds bij een kennis . heb heel veel moeite gehad om een app tevinden waar een hond in mag nu 1gevonden kost 3weken 500euro het heeft 2slaapkamers en er is een klein zwembad bij misschien vind jij het leuk om mee tegaan tjou is 32 en ik ben 52 maar voel mij 40 wij houden van lekker eten terrasje coitail erbij uitgaan en plezier maken wij zijn geen moeilijke vrouwen ook al wil jij 1week dan hoef jij voor 1week tebetalen logisch toch ik hoop gauw van jou tehoren wand alles zit vol en ik wil ook 1of 2sept weg jij kunt later ook komen groetjes mirjam

Beste Mirjam,

Geen interesse.
Wil iemand svp haar reactie verwijderen??

Nocole

Hoi Nicole,
Ik heb wel zin om nog snel een Last-Minute te boeken naar zonnige bestemming, mijn voorkeur gaat uit naar een all-in formule in hotel met voldoende animatie, sportmogelijkheden, gelegen aan strand en een bestemming die ook wel wat culturele uitstappen te bieden heeft. Een vakantie met de klemtoon op gewoonweg genieten van aanwezige zon en plaatselijk plezier.
Ik ben Belg van 40 wonende in het Gentse ; Welke is jouw woonplaats om eventueel snel eens af te spreken en te zien of elkaars vakantieverlangens klikken. Ik zend deze mail wel via de log in van mijn vader (je kan ook mailtje zenden naar
mijn e-mail : dsm-ml@hotmail.com
Tot horens,
Michael