Gezellig reismaatje gezocht NZ (of Australië) periode april 2009 (1 mnd tot 2 mnd)

Hallo!

Ik weet nu zeker dat ik wegga, ik zit alleen nog te twijfelen tussen Nieuw Zeeland en Australië. Ik ben van plan om begin april / half april 2009 te vertrekken en dan zo’n maand tot 2 maanden te blijven. (ik had eerst ook als optie Zuid-Afrika, maar voor wild-life avondturen een van de slechtste periode om te gaan geloof ik, en het is ook vrij prijzig allemaal en je bent min of meer verplicht een groepsreis te boeken)
Maar…ik wil wel optimaal kunnen genieten van het weer. Nu lees ik dat het weer in Nieuw Zeeland rond april / mei wat minder wordt. Auckland is dan het beste. Nu hoor je mij niet klagen hoor als de temeratuur rond de 20 is. Australië doet het alleen op veel plekken beter rond deze periode…

Ok. Een korte samenvatting:
Vertrek medio april 2009 - duur ongeveer 4 tot 8 weken.
Ik vind het leuk om te gaan met relaxte mensen…en dat houdt in…gezelligheid, geen dominant gedrag, het beste uit de lowbudget halen (niet te luxe, want dat kan ik niet betalen!), lekker actief (bijv. flink wandelen, zwemmen, cultuur opzoeken, parachute springen), lekker luieren (gewoon niets doen…genieten…lezen…muziek luisteren…kletsen).
Man / vrouw, duo of met meerdere personen maakt me helemaal niets uit.
Ik ben zelf:
Rustig, een roker, een (stille) genieter, fotografeer graag (wie niet :-)) en af en toe een lekker wijntje of wat anders meer dan prima!! (en nee ik wil me niet alle avonden klemzuipen). Ben in voor het stadsleven en in voor de vrije natuur er omheen.

Als je ook zin hebt en niet geheel alleen wilt zijn een van deze 2 landen wilt bezoeken voor mijn aangegeven perdiode…laat het me weten, want ik hoor het graag!!

:dag:Stephanie

Heeey Stephanie,

Grappig, want ik zit momenteel in Sydney voor mijn uitwisseling en ik ga a.s. maandag naar nieuw zeeland. ik vlieg de 13e naar christhchurch en ga 11 dagen in het zuiden rondreizen. Mocht je in de buurt zijn, let me know… altijd wel gezellig.

Ik ben trouwens 22 jaar, communicatie student, actief, into art, music, dance, sports en of course travelling :slight_smile:

Gr,
Maha

\

Hey hoi,

Ik vlieg ook de 13 april, maar dan op Auckland (kom daar al met al 15 april aan)…Christchurch & omgeving staat pas laat op het programma ben ik bang, gezien ik, denk ik, eerst het noorden ga verkennen (zit tot eind mei in NZ).

Dus denk dat we elkaar gaan missen (?).

gr, Stephanie