gewoon gaan! wie durft?

Hallo,

Deze zomer wil ik graag mijn backpack pakken en richting zuid/oost europa vliegen en vanaf daar met de trein, bus, liftend terug om op deze manier het een en ander te zien. Vanaf 15 juli tot eind augustus kan ik weg, heel flexibel met de datums. Het lijkt mij ook tof om door couchsurfing lokale mensen te ontmoeten en deze reis met een beperkte budget te doen.

Mijn naam is Annika (19) en ben avontuurlijk ingesteld.

Hou jij er ook van om niet te veel te plannen en gewoon vertrekken en onderweg wel zien waar je uitkomt?

Wie weet reizen wij dan wel samen!

Groetjes,
Annika

Hallo Annika,

Jouw voorstel spreekt mij wel aan. In die zin dat ik ook heel graag backpack, omdat je veel avontuurlijker reist. Qua planning, ik bepaal nooit echt iets concreet op voorhand, behalve de vluchten en een summier verlanglijstje. De reisperiode ook niet onbelangrijk:17/08/2014(na PKP 2014)-15/09/2014, dit kan nog gewijzigd worden.

By the way! Ik ben Jo, 27j Ik heb een hogere opleiding bouwkunde gestudeerd en ik ben zelfstandig.

Dus als er interesse is, laat mij dan zeker iets weten. Dan kunnen de vakantie beginnen te bespreken. :cheer:

Let’s go,
Jo.

Hi! Ik vlieg toevallig morgen naar Split (Kroatië), om vanaf daar rond te gaan reizen (vooral in Montenegro). Heb min of meer een route in mn hoofd maar die kan natuurlijk elk moment gewijzigd worden :slight_smile: Reis in principe alleen maar vind het altijd leuk om onderweg mensen te leren kennen en soms een stukje samen te doen, dus als je die kant op gaat hoor ik het graag!
Oja wat meer over mij: ik heet Hedwig, ben 24 en studente European Studies. Ben niet echt een strand/feest vakantieganger, wil vooral graag het gebied leren kennen en hopelijk hier en daar wat actiefs doen (hiken en raften schijnt heel gaaf te zijn daar!).

Het lijkt me een leuke uitdaging om te gaan backpacken. Zou je mij willen mailen om het 1 en ander te bespreken? ik ben namelijk ook zelf op zoek en heb een forum aangemaakt. mailadres : calma_89@hotmail.nl