Hallo, Mijn naam is Anna en ik ben 18 jaar. Ik kom oorspronkelijk uit de buurt van Nijmegen en woon nu een tijdje in Tilburg. Ik ben tijdelijk gestopt met mijn studie (ik deed chemie, niks voor mij) en wil nu een half jaar low budget gaan backpacken. Dit komt neer op liften, een tentje meenemen, druiven plukken in Frankrijk, misschien ander werk doen zoals schoonmaken etc. Ik weet dat dit mogelijk moet zijn (er zijn mensen die zonder geld de hele wereld gezien hebben). Mijn plan is om een half jaar te gaan dus, maar als het iemand leuk lijkt om een week of langer mee te reizen dan kan dat natuurlijk!
Mijn plan is om over een week of twee te vertrekken. Tot zo ver ik het uitgedacht heb is het nu; Antwerpen, Brussel, Parijs, Nice, Bordeaux, Toulouse, Barcelona. Hoeveel tijd Dit deel gaat duren weet ik nog niet. Het lijkt me gaaf om vanuit Portugal naar Marokko te gaan en misschien een deel van Afrika te zien.
Ik hoop op leuke reacties van gezellige, spontane mensen. Zelf heb ik nog niet echt ervaring met backpacken, dit is dus geen vereiste. Qua leeftijd zou ik het fijn vinden om een reisgenoot te hebben die ongeveer even oud is als ik (18-25). M/V maakt me niet zo heel veel uit
Hopelijk tot snel!