Backpacken Europa, september en/of oktober 2015

Hoi allemaal,

Ik ben Saskia, ik ben 18 jaar en ik zoek een leeftijdsgenoot om mee te gaan backpacken in Europa. Steden
die me leuk lijken om naar toe te gaan zijn Zagreb, Ljubljana, Lissabon en Istanboel, maar eigenlijk zijn
er heel veel steden die me aanspreken. Ik ben nu van plan om in september/oktober te gaan, maar ik heb
een heel jaar, dus ik sta zeker ook open voor andere reismomenten.

Even wat over mezelf: Ik zit nu in 6 vwo, en voordat ik ga studeren heb ik een tussenjaar om mezelf en de
wereld om me heen wat beter te leren kennen. Mijn favoriete bezigheden zijn snowboarden, windsurfen,
voetballen, creatief bezig zijn, muziek luisteren en series kijken :). Daarnaast vind ik het heerlijk om tijd
met vriendinnen door te brengen.

Zou jij deze reis met mij willen maken? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Saskia

Hee Saskia,
How ya doin? :smiley:

Al een reisgenoot gevonden? Ik ben van plan september te vertrekken en heb een half jaar de tijd. Lijkt me leuk eerst Frankrijk low budget door te backpacken en daar druiven te plukken. Maar de steden die jij hebt genoemd spreken me zeer zeker ook aan.

Mijn naam is Anna, ik ben 18 jaar. Ik woon op het moment nog in een kamer in Tilburg maar deze ga ik een half jaar onderverhuren (van 1 sep tot 1 jan).

Ik hoor super graag iets van je, als het je leuk lijkt om op korte termijn af te spreken om te kijken of het klikt moet je het ff laten weten :slight_smile:

Ciaoo