Gevangenis op Bonaire?

Weet iemand of er een gevangenis ( Penitentiaire Inrichting / Huis van Bewaring ) op Bonaire is?
Ik werk momenteel voor Justitie, en ik wil graag weten of er in die richting ook werk te vinden is op Bonaire zelf.
Mzzls

Hi, volgens mij niet, maar woon zelf op Curacao, ben niet van alles op de hoogte van ons buureilandje. Dit heb ik voor je kunnen vinden

Stichting Reclassering en Justitiabelenzorg Bonaire / Kaya Papa Cornes 2 Tel.7176955 Fax.7177127,

mischien kun je hun even bellen en verdere info vragen, succes hoor,
groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Cool thanks! Zal ter zijner tijd gaan informeren!

Hi helemaal geen dank hoor, succes!!

gr. Anneke

Er is een gevangenis op Bonaire, je moet contact opnemen met Openbare Ministerie van Bonaire.

Succes.

Zal ik zeker niet nalaten!
Thanks!
Mzzls

Ik weet dat er laatst mensen uit Nedeland (scheveningen) voor langeretijd uitgezonden zijn voor Bonaire om daar in de gevangenis te werken.
Dus dat moet lukken,

Grtz

Ton www.emigreermagazine.nl

Ja ik geloof dat mijn kansen er niet slecht uit zien zo! Ik moet deze ronde helaas aan mij voorbij laten gaan… volgende x beter! :stuck_out_tongue:
Betekend trouwens wel dat ik via mijn eigen werkgever best gemakkelijk info kan inwinnen! whahaha, soms zit het mee…
Groeten

hoi,allemaal
Ik had begrepen dat er een hoop mensen vanuit nederland gezocht worden.Ik werk momenteel ook bij justitie,heb ervaring in jeugdhulpverlening en ik had er wel interesse in om daar voor een paar jaar te gaan werken…Misschien hebben mensen zelf ook ervaringen daarmee dat je vanuit justitie daar geplaatst kan worden…

grtz b

Klopt. Wij hebben zelf onze woning aan Jusitie verhuurd tot Juni 2012. Worden nog steeds aanvragen gedaan. Dus er komen nog ambtenaren vanuit Nederland naar Bonaire. Wij kunnen ze ook een woning te huur aanbieden.
www.verblijvenopbonaire.nl

nou dat schept hoop… Ik heb vandaag een info gesprek wat de mogelijkheden zijn…thanks voor de info…

Geen probleem. Succes. En als je vragen hebt kun je ons altijd mailen via de site.

Grtz:zon02:

Hoi,hier was ik weer… weet jij hoe de salarisen liggen op het eiland.Het is mogelijk om direct te solliciteren,maar ik had verwacht dat ik kon over jumpen…Ik heb begrepen dat het salaris niet best is…weet jij de verhoudingen.Als b,v pedagogisch groepleider in jeugdzorg in bij b.v justitie of een evt stichting…

Dacht check het even bij jou…
Groeten,
brenda

Hi Brenda,

Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven. Wanneer je uitgezonden word voor bepllade tijd vanuit Nederlandse instellingen, dan heb je het gewonen Nederlandse salaris met buitenland toeslag en max 3 jaar verblijven. Dit is wat ik begreep. Het salaris en de kennis op Bonaire op dit gebied ligt veel lager.

Grtz

Ton