hoi mensen ik ben opzoek na werk op bonaire per september
probleem alleen is dat ik zo weinig kan vinden hierover en waar mischien dat iemand mij nog tips kan geven of eventuele adressen weet waar ik kan solliciteren
groet
marc ten voorde
hoi mensen ik ben opzoek na werk op bonaire per september
probleem alleen is dat ik zo weinig kan vinden hierover en waar mischien dat iemand mij nog tips kan geven of eventuele adressen weet waar ik kan solliciteren
groet
marc ten voorde
Kijk eens op Ban Boneiru Bek
marlies,
dat heb ik ook gedaan , maar er staat niet echt veel op qua werk hoor.
allemaal managers etc vacatures.
wij willen ook naar bonaire om te wonen en werken. wie- o- wie heeft tips of daadwerkelijk werk voor ons? man/vrouw 48&44 geboren aruba en curacao.
horeca / administratief etc etc. werkervaringen.
en accommodatie?
thanks… alvast…
Betty,
Horeca: kan je checken met Zeezicht, Plaza Bonaire en andere hotels op Bonaire
Administratief: kan je met banken checken
Als ik jou was zou ik gewoon daar naar toe gaan en dan gaan kijken wat ze hebben.
Succes
bedankt, want 2dive.
ik zal op het internet kijken hoe of wat.
ik wil echt graag naar bonaire om te werken/wonen.
en zoek ook accomodatie dat niet echt heel erg duur is.
wat zijn de normale salarissen ? om van rond te kunnen komen?
tot schrijfs.
Wij zitten op Curacao en niet op Bonaire. Maar ik denk rond de 2000,-- maar ik kan me vergissen. Het kan meer of minder zijn. Maar het hangt ook af van het werk dat je doet.
Wat ik je wel kan zeggen is als je nu naar Bonaire gaat dan heb je nog kans dat het allemaal meevalt in huurhuizen. Wanneer Bonaire niet meer bij Curacao hoort dan kan er veranderinge plaats vinden.
Ik wens je veel succes.
heey heey bettybloem
De huurprijzen zijn gigantisch aan het worden in Bonaire, er is simpel weg gewoon niets meer.
Mijn tip is net zoals die van want2dive, gewoon erheen gaan en terplekke werk zoeken.
succes
Oh, oké, mensen. Bedankt voor jullie advies. ir-ma88; wat is gigantisch? Kan ik voor 270 euro per maand wel een leuk apartement /huisje huren in een beetje normale buurt? met een salaris van ongeveer 1800,- euro netto p/m? ik had ook aan curaçao gedacht, maar daar is echt wel duur, hoor. Mijn inkomen is niet al te veel, dus moet ik wel goed uitkijken wat ik huur en waar van het eiland en ook had ik aan Aruba gedacht maar dat is ook niet echt makkelijk; woon en verblijfs vergunningen etc. Dat heb ik begrepen dan… Maar goed… Tot schrijfs… doeiii…
Heey heey bettybloem
270 euro daar krijg je zonder heel veel geluk echt geen appartementje of huisje voor,Ik betaal 360 voor mijn studio wel inclusief en dat is dus al erg goedkoop.Mijn broer heeft een inimini huisje en hij betaald hetzelfde als mij maar dan exclusief.
Het beste is als je er eenmaal woont gewoon je oren open te houden en zo vind je iets wat steeds beter en waarschijnlijk steeds goedkoper is.
Ayoo
Betty Bloem, ik kan je alleen aangeven dat Bonaire veel duurder is dan Curacao. Hier kan je een kamer huren voor tussen de ANG 400 en 600,-- per maand. Supermarket is veel duurder dan hier op curacao. Wij zijn zelf in de zomer geweest 2007 en toen zijn we zelf geschrokken van de prijzen van de supermarket.
Het is alleen een opmerking tegenover het duur zijn van Bonaire en Curacao.
ok , dank je wel , goede informatie.
zal er zeker rekening mee houden. en wat voor info heb je van st maarten?
daar is ook duur. wel erg jammer hoor. wil zo graag weg …
Betty,
Waarom kom je dan niet naar Curacao. St. Maarten weet ik heel weinig van maar ik denk dat er wel veel werk is in St. Maarten. Toerisme is daar booming. 7 cruises per dag soms wel daar. Horeca is zeker veel vraag naar.
Je moet maar checken.
Je kan naar Bonaire gaan en het hangt ook van je zelf af hoe je met het uitgeven van geld bent. Sommige mensen zijn niet van zulke eters. Het eten is wel stukke goedkoper dan Nederland. Geld hou je zeker wel over elke maand als je hier op een van de eilanden woont.
Groet en succes
heey heey bettybloem,
Waarom reageer je niet op allerlei soorten vacatures,dat heeft mijn moeder destijds ook gedaan en die woont er nu ook samen met mijn vader,daarna is me broer ook gelijk vertrokken had ook een baan gekregen.
Werk genoeg op bonaire maar je vind het beter als je er ook echt zit maar er staat ook genoeg op internet.Vaak helpen ze je dan ook met een woning of je huurt tijdelijk iets en gaat op zoek naar iets beters dat hebben mijn ouders ook zo gedaan
Nou succes
hoi,
ik ga kijken of ik iets op st maarten kan vinden: huurwoning/appartement/studio etc.
ook natuurlijk een baan. in de horeca of iets anders. zie wel.
ik wil jullie bedanken voor jullie info’s allemaal. thanks.
jullie horen het wel van mij.
hebben jullie nog tips? dan hoor ik het graag.
Ayoo, doeiii…
heeft iemand voor mij een tip als het gaat over een woning of studio op Bonaire voor een half jaar. laat het mij alstublieft weten!! [EMAIL=“jadevandermark@hotail.com”]jadevandermark@hotail.com
uw zou me erg helpen
HUUR RPIJZEN MOMENTEEL (APRIL 2009) studio Nafl 800,=, 1 slpk Nafl. 1000,=, 2 slpks NAfl 2000,= etc.