Werken op Bonaire, wie kan me helpen!!

Hallo reizigers,

**Graag zou ik wat informatie willen hebben over werken op Bonaire. **

**Ik ben van plan om begin mei 2006 naar Bonaire te gaan om daar tijdelijk, namelijk tot begin september 2006 te werken. Nu ben ik dus dringend op zoek naar een leuke baan. Ik heb een toeristische achtergrond en ervaring in de horeca. **

Hopelijk kan iemand mij meer informatie geven of sites van bedrijven die vaak op zoek zijn naar spontane meiden.

Groetjes

Hey hey,

Ik heb zelf 5 maanden stage gelopen op Bonaire en het prima naar mijn zin gehad, dus ik kan me goed voorstellen dat je hier een tijdje zou willen gaan werken. Wij gingen vaak uit in een van de populaire tenten in het centrum die City´s of City Café heet. Hier werken veel jonge mensen en misschien dat ze hier nog iemand zoeken. Het is een uitgaansgeledenheid en een eetcafé. Verder zou je eens kunnen kijken op bonaire.pagina.nl of op http://www.prikpagina.nl/list.php?f=263. Hier staan ook soms vacatures op. Verder zijn volgens mij genoeg restaurants en hotels die mensen zoeken. Veel succes!

Groetjes Marit

Hoi,

ik loop met hetzelfde plan rond en was zojuist info aan het zoeken en kwam zo bij jouw bericht terrecht… ik ben op zoek naar een baantje in de horeca voor max een jaar. Heb geen achtergrond in toerisme maar wel een aantal jaren horeca ervaring. Het bedrijf waar ik werkte is pas failliet gegaan en ik denk er al heel lang over om eens een tijdje in het buitenland te werken, dus dit lijkt me het juiste moment en over bonaire hoor ik goede verhalen…Heb nog geen ervaring met dit soort dingen dus moet nog veel uitzoeken. Misschien vind je het leuk om eens wat ideeen uit te wisselen en als je inmiddels een site hebt gevonden met (horeca) vacatures dan zou ik het ook graag weten. Mijn zoektocht begint net maar als ik wat nuttige info vind zal ik je het zeker ff laten weten.

Groetjes Richelle