Sinds kort woon ik op Bonaire en ben daar druk bezig met het opknappen van een kleinschalig appartementencomplex. Ik probeer verder mijn hoofd boven water te houden door het verhuren van 2 bungalows.
Bonaire is volgens mij een van de mooiste plekjes op aarde. Heb je ook interesse in een vakantie naar Bonaire, of wil je er gaan wonen en werken, maar weet je niet hoe je dit aan moet pakken? Stuur me dan gerust een mailtje. Misschien dat ik je verder kan helpen!
Ik ben zelf aan het tijdje van plan om deze winterperiode naar Bonaire te gaan om te gaan werken. Alleen weet ik nog niet zo goed waar ik moet beginnen. Heb jij misschien wat meer informatie of tips voor mij over het werken/wonen op Bonaire of weet je misschien een leuk restaurant/bar waar het de moeite waard is om te gaan solliciteren?
Alvast bedankt!
hallo
Ik zou graag wat informatie willen hebben over het werken en wone in bonaire want zou dol graag die kant op willen maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken .Hoop dat je me hier mee kunt helpen
Op de site van Sunbelt Realty vind je allerlei info over wonen en werken op de Bonaire. Misschien dat je daar info vindt? Als je op zoek bent naar woonruimte, kun je het best even surfen naarBonaire Partners. Zij verhuren ook ’ lange termijn’ woonruimten. Ook bij Rent a Nest kun je terecht voor woonruimte, maar dat is eigenlijk speciaal voor studenten of stagiaires. Dan moet je vragen naar Kitty of Ed.
Als je op zoek bent naar een baan, kun je het proberen bij Traha of Diraz.
Beste Marlies Ik ben 19 jaar en ik wil graag voor heel de winter naar Bonaire komen om er te wonen en er te werken ! Ik hoop dat je me wat informatie kan geven over wat banen die beschikbaar zijn! Liefs britt
Ik wil graag op Bonaire werken. Mijn vriendin komt van Curacao en ik ben Nederlandse. We zijn van plan om te trouwen, volgens mij is het dan ook makkelijker om ons daar te vestigen, klopt dat ?
P.s. ik heb ook een kind van 6 jaar , worden kinderen per schoolbus naar school gebracht of moet je zelf je kind naar school brengen ?